Etichetele electronice de raft (ESL) sunt o soluție modernă pentru gestionarea prețurilor și a informațiilor

Acestea sunt mici afișaje electronice, montate pe rafturile magazinelor, care înlocuiesc etichetele tradiționale din hârtie. Etichetele electronice de raft reprezintă un pas către digitalizare și automatizare, îmbunătățind eficiența operațională, satisfacția clienților și competitivitatea pe piață.

Elektroniczne etykiety cenowe - wdrożenia ESL z Exorigo Upos

Alegeți o soluție dovedită și bucurați-vă de suport complet
la fiecare etapă a implementării

Garantăm instalarea eficientă și suportul tehnic continuu pentru dispozitivele avansate de etichete electronice de raft de la furnizori precum Hanshow, Vusion sau AQUILA DYNAMICS.

Prin alegerea soluției noastre ESL, beneficiați de:

Un furnizor de încredere – servicii complete de la achiziție la întreținere, dintr-o singura sursa

Economii de timp și costuri – implementare rapidă și minimizarea riscului de întreruperi

Integrare facila – sincronizare perfectă a prețurilor și a stocurilor

Tehnologii moderne – suport pentru coduri QR, NFC și actualizări dinamice ale prețurilor

Exemplu de etichetă de preț

ESL-urile vă permit să economisiți timp și costuri de muncă
prin automatizarea actualizărilor de preț

Actualizări în timp real

Etichetele de preț se integrează cu sistemele existente pentru a sincroniza datele referitoare la prețuri, promoții și stocuri, în timp real.

Management în cloud 24/7

Permite monitorizarea și gestionarea de la distanță a ESL-urilor, asigurând actualizări fluide și fiabilitatea sistemului oricând, oriunde.

Scalabil pentru orice dimensiune a afacerii

Sistemul este potrivit atât pentru rețele mici, cât și mari și se adaptează nevoilor și arhitecturii soluțiilor conexe.

O soluție ecologică

ESL-urile înlocuiesc etichetele de hârtie, contribuind la operațiuni mai durabile și mai rentabile.

Experiență îmbunătățită pentru clienți

Afișajele de înaltă rezoluție oferă prețuri clare și atractive, informații despre produse și detalii despre promoții, îmbunătățind experiența de cumpărături în magazin.

Branding

Permite crearea de etichete de preț vizual coerente, datorită posibilității de personalizare a șabloanelor și opțiunilor de stilizare.

Alegeți o soluție dovedită și bucurați-vă de suport complet
la fiecare etapă a implementării ESL

ESL + NetTickIT este soluția care combină etichetele electronice și imprimările clasice

1

Coerența prețurilor pe toate canalele de vânzare datorită sincronizării automate.

2

Utilizați etichete de preț electronice pe rafturi, imprimări în magazin, casete video și afișaje digitale simultan.

3

Integrare cu sistemul ESL pentru prezentarea modernă a prețurilor.

4

Compatibil cu noile tehnologii precum coduri QR, NFC și RFID, suportă conectivitatea avansată și strategia omnichannel.

5

Posibilitatea de a crea etichete de preț adaptate nevoilor magazinului dvs.

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT de încredere?

Atunci sunteți în locul potrivit. Am fi bucuroși să discutăm despre următorul dvs. proiect.

Etichetele electronice de raft (ESL)

Etichetele electronice de raft (ESL) sunt o soluție modernă pentru gestionarea prețurilor și a informațiilor

Acestea sunt mici afișaje electronice, montate pe rafturile magazinelor, care înlocuiesc etichetele tradiționale din hârtie. Etichetele electronice de raft reprezintă un pas către digitalizare și automatizare, îmbunătățind eficiența operațională, satisfacția clienților și competitivitatea pe piață.

Elektroniczne etykiety cenowe - wdrożenia ESL z Exorigo Upos

Alegeți o soluție dovedită și bucurați-vă de suport complet
la fiecare etapă a implementării

Garantăm instalarea eficientă și suportul tehnic continuu pentru dispozitivele avansate de etichete electronice de raft de la furnizori precum Hanshow, Vusion sau AQUILA DYNAMICS.

Prin alegerea soluției noastre ESL, beneficiați de:

Un furnizor de încredere – servicii complete de la achiziție la întreținere, dintr-o singura sursa

Economii de timp și costuri – implementare rapidă și minimizarea riscului de întreruperi

Integrare facila – sincronizare perfectă a prețurilor și a stocurilor

Tehnologii moderne – suport pentru coduri QR, NFC și actualizări dinamice ale prețurilor

Exemplu de etichetă de preț

ESL-urile vă permit să economisiți timp și costuri de muncă
prin automatizarea actualizărilor de preț

Actualizări în timp real

Etichetele de preț se integrează cu sistemele existente pentru a sincroniza datele referitoare la prețuri, promoții și stocuri, în timp real.

Management în cloud 24/7

Permite monitorizarea și gestionarea de la distanță a ESL-urilor, asigurând actualizări fluide și fiabilitatea sistemului oricând, oriunde.

Scalabil pentru orice dimensiune a afacerii

Sistemul este potrivit atât pentru rețele mici, cât și mari și se adaptează nevoilor și arhitecturii soluțiilor conexe.

O soluție ecologică

ESL-urile înlocuiesc etichetele de hârtie, contribuind la operațiuni mai durabile și mai rentabile.

Experiență îmbunătățită pentru clienți

Afișajele de înaltă rezoluție oferă prețuri clare și atractive, informații despre produse și detalii despre promoții, îmbunătățind experiența de cumpărături în magazin.

Branding

Permite crearea de etichete de preț vizual coerente, datorită posibilității de personalizare a șabloanelor și opțiunilor de stilizare.

Alegeți o soluție dovedită și bucurați-vă de suport complet
la fiecare etapă a implementării ESL

ESL + NetTickIT este soluția care combină etichetele electronice și imprimările clasice

1

Coerența prețurilor pe toate canalele de vânzare datorită sincronizării automate.

2

Utilizați etichete de preț electronice pe rafturi, imprimări în magazin, casete video și afișaje digitale simultan.

3

Integrare cu sistemul ESL pentru prezentarea modernă a prețurilor.

4

Compatibil cu noile tehnologii precum coduri QR, NFC și RFID, suportă conectivitatea avansată și strategia omnichannel.

5

Posibilitatea de a crea etichete de preț adaptate nevoilor magazinului dvs.

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT de încredere?

Atunci sunteți în locul potrivit. Am fi bucuroși să discutăm despre următorul dvs. proiect.

Descarcati materialul

Este compania ta pregătită pentru pașaportul digital pentru produse (PDP)?

Pași cheie pentru pregătire

Pașaportul digital pentru produse (PDP) este o inițiativă a Uniunii Europene care își propune să crească transparența și sustenabilitatea în producție. Acest document electronic urmărește istoricul produsului și include informații esențiale despre compoziția, originea și impactul său asupra mediului. Introducerea pașapoartelor digitale face parte dintr-un set mai amplu de reglementări privind eco-designul produselor durabile (ESPR), care va intra în vigoare în 2026.

De ce este important pașaportul digital al produsului?

Transparență

Consumatorii vor avea acces mult mai ușor la informații detaliate despre originea și compoziția produselor, permițându-le să facă alegeri mai informate și responsabile.

Sustenabilitate

PDP sprijină economia circulară prin încurajarea reciclării și reutilizării materialelor, contribuind astfel la reducerea deșeurilor.

Detectarea greenwashing-ului

PDP ajută la identificarea mai eficientă a declarațiilor false sau înșelătoare privind conformitatea produselor cu standardele ecologice.

Pașaportul digital pentru produse în România

În România, ca și în alte state membre ale UE, implementarea pașaportului digital pentru produse va avea un impact semnificativ asupra producătorilor și consumatorilor. Companiile vor trebui să-și adapteze procesele pentru a respecta noile reglementări, ceea ce poate influența competitivitatea pe piață. PDP va fi aplicat atât produselor fabricate în țară, cât și celor importate, impunând un set comun de standarde pentru toate companiile.

Cum să îți pregătești compania pentru implementarea pașaportului digital pentru produse în 9 pași

Formează un grup de lucru

Creează o echipă dedicată implementării PDP, cu reprezentanți din diferite departamente precum producție, marketing, IT și managementul calității. Fiecare membru trebuie să aibă un rol clar definit pentru a asigura o coordonare eficientă. Organizează întâlniri periodice pentru a urmări progresul și pentru a rezolva eventualele probleme apărute.

Monitorizează reglementările

Fii la curent cu actualizările legate de reglementările PDP la nivelul UE și al autorităților locale. Abonează-te la surse de informare relevante, participă la evenimente din industrie și colaborează cu organizații care oferă noutăți legislative pentru a afla rapid despre orice schimbare.

Colectează date despre produse

Strânge cât mai multe informații despre compoziția produselor, originea acestora și opțiunile de reciclare și creează o bază de date cu toate aceste informații. Colaborează cu furnizorii pentru a obține toate detaliile necesare despre materiile prime și procesele de producție.

Integrează sistemele IT

Investește în tehnologii care permit colectarea și partajarea datelor, cum ar fi codurile QR sau etichetele RFID. Verifică dacă infrastructura IT actuală este compatibilă cu cerințele PDP și identifică ce sisteme necesită modernizare sau integrare cu noi soluții tehnologice pentru a susține implementarea pașaportului.

Formează angajații

Oferă angajaților o formare adecvată privind noile responsabilități legate de PDP și gestionarea datelor asociate. Acoperă atât aspectele tehnice, cât și cele legate de reglementări. Adaptează sesiunile de formare la diferite stiluri de învățare, utilizând metode precum ateliere, webinarii și materiale de e-learning pentru a te asigura că totul este clar.

Implementează un sistem PIM

Ia în calcul implementarea unui sistem de gestionare a informațiilor despre produse (PIM) pentru a simplifica integrarea și gestionarea datelor din pașaportul digital. Un astfel de sistem centralizează toate informațiile relevante despre produse într-un singur loc, facilitând atât colectarea datelor, cât și utilizarea lor eficientă. Alege un sistem PIM care se aliniază nevoilor companiei tale și se poate integra ușor cu celelalte sisteme IT.

Crează o strategie de comunicare

Pregătește un plan de comunicare clar pentru a informa clienții despre beneficiile PDP și modul în care acesta va contribui la sustenabilitate. Explică impactul pozitiv asupra calității și siguranței produselor. Utilizează diverse canale de comunicare, precum rețelele sociale, site-ul și newslettere, pentru a ajunge la un public cât mai larg.

Fii pregătit pentru audituri

Asigură-te că în orice moment compania ta este pregătită pentru posibile audituri legate de conformitatea cu reglementările PDP. Realizează periodic verificări interne pentru a evalua respectarea normelor. Pune la punct proceduri de audit intern și creează documentația necesară pentru a demonstra conformitatea cu noile reglementări.

Gestionează colaborarea cu furnizorii

Dezvoltă o colaborare strânsă cu furnizorii pentru a te asigura că produsele lor respectă cerințele PDP. Asigură-te că aceștia cunosc noile reglementări și că pot furniza datele necesare despre produsele lor. Menține o comunicare constantă cu furnizorii și organizează întâlniri pentru a discuta progresul și provocările în implementarea PDP.

Exorigo-Upos și implementarea sistemelor PIM

Exorigo-Upos este lider în implementarea sistemelor de gestionare a informațiilor despre produse (PIM), cum ar fi Akeneo PIM. Cu o experiență de peste 30 de ani pe piețele internaționale, compania sprijină afacerile în integrarea eficientă a datelor necesare pentru pașapoartele digitale pentru produse (PDP).

Exorigo-Upos are sucursale în România, Republica Cehă, Slovacia și Ucraina, oferind astfel suport local pentru implementările sistemului PIM, adaptate specificului piețelor și cerințelor legislative, inclusiv introducerea PDP de către Uniunea Europeană.

Implementarea unui sistem PIM permite centralizarea informațiilor despre produse și o gestionare eficientă la nivel internațional. Acest proces simplifică colectarea datelor și asigură o comunicare coerentă pe toate canalele de vânzare, aspect esențial în contextul adoptării pașaportului digital pentru produse.

Un exemplu al unei implementări de succes a sistemului PIM realizate de Exorigo-Upos este proiectul pentru eobuwie.pl, lider în soluții tehnologice pentru e-commerce. Implementarea Akeneo PIM a facilitat gestionarea datelor despre produsele pe mai multe piețe și platforme, automatizând procesele și susținând creșterea rapidă a business-ului.

Cu experiență internațională și o abordare completă în implementarea sistemului PIM, Exorigo-Upos ajută companiile din România și alte țări din Europa Centrală și de Est să se pregătească eficient pentru introducerea pașaportului digital pentru produse. Centralizarea și îmbunătățirea calității datelor sunt esențiale pentru conformitatea cu noile reglementări, dar și pentru satisfacerea așteptărilor consumatorilor.

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

Homepage – RO

Integrăm sisteme și oferim servicii IT pentru a vă susține afacerea.

Suntem specializați în consultanță în strategii IT și transformare digitală. Livrăm aplicații, dezvoltăm software și oferim servicii de mentenanță și asistență. Desfășurăm proiecte complexe care necesită abilități diverse și permit creșterea afacerii prin selectarea unor ecosisteme și servicii tehnologice optime.

Știați că

suntem pe lista celor mai buni 34 de furnizori, la nivel global, de soluții de plată care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate?

Știați că

echipa noastră de service de 400 de persoane oferă servicii în toată Polonia?

Exorigo-Upos în cifre

Coding

30

de ani de experiență în retail

+1000

de proiecte implementate anual

+50 mii

de puncte deservite de serviciul de teren, lunar

+1,7 mii

de deschideri si renovări de magazine stationare, lunar

+40 mii

de sarcini rezolvate lunar

4 milioane

de Înregistrarea tranzacțiilor cloud EFT într-o singură zi

Explorați ecosistemul nostru de soluții tehnologice

Clienții dumneavoastra se așteaptă la o experiență unică de cumpărături – consecventă pe diferite canale de vânzări. Cu cât compania este mai mare, cu atât este mai complex este sa oferi o experiență omnicanal excelentă. Acest lucru necesită o înțelegere profundă a parcursului clienților și identificarea punctelor slabe. Dezvoltăm și integrăm software și hardware pentru a deschide canale care deservesc clientul.

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

Se spune că primul pas este cel mai greu. Nu cu noi.

Finalizăm peste 1.000 de proiecte pe an și suntem foarte apreciați pentru realizarea pe scurt, la timp și in buget.

Aruncați o privire la rețeta noastră de succes:

1

Contactați-ne

Vă rugăm să ne scrieți sau dati-ne un telefon. Povestește-ne despre proiectul tău. Vom desemna oamenii potriviți cu care să vorbesti. După aceea, vom programa un discutie tehnica in cel mai scurt timp.

2

Analiza preliminară

Vă vom vorbi despre proiectul dumneavoastra. Vom prezenta câteva idei despre tehnologii și soluții. Uneori merită să pregătesti o prezentare a conceptului sau să începi cu un MVP (produs minim viabil), înainte de a angaja mai multe resurse.

3

Specialiștii noștri vor pregăti o ofertă

Vom pregăti un descriere a lucrărilor (SOW), contracte juridice relevante și SLA-uri pentru a ne permite să începem lucrul cât mai curând posibil și să respectăm termenul limită de finalizare.

4

3, 2, 1… PORNIM

Dacă decideți să lucrați cu noi, vom trece rapid prin toate formalitățile necesare și vom organiza o întâlnire “de lansare” pentru a cunoaște întreaga echipă. Vom sugera instrumente de lucru care si-au dovedit eficienta și vom determina împreună cel mai bun mod de comunicare pentru proiect. Apoi, vom apăsa butonul de pornire și începe munca grea reală .

IT consulting

Cele mai mari branduri și rețele de retail internaționale și regionale din Europa au avut încredere în noi de mulți ani.

Vă întrebați dacă avem serviciul sau sistemul de care aveți nevoie? Cu experiența și abilitățile noastre, suntem 99% siguri că vă vom putea ajuta

Oriunde v-ați afla, suntem în apropiere.

Cu sediul în Europa Centrală, lucrăm în întreaga Europă..

Oferim servicii complete pentru clienți fpe toate noile piețe ale UE și,împreună cu rețeaua noastră de parteneri, acoperim întreaga piață unică a UE.

Birourile noastre de service sunt în 22 de orașe din Polonia.Logistica noastră principală și principalul nostru centru internațional de dezvoltare a tehnologiei se află în sud-vestul Poloniei, aproape de granițele cehe și slovace.

Know-how nu numai în retail

Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani

Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.

Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.

Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.

Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Dispozitive omnichannel

Dispozitive omnicanal

În plus față de imprimantele fiscale, producem si alte dispozitive pentru a sprijini procesul de vânzare în rețelele de magazine. Acestea constituie un element esențial al sistemului caselor de marcat și susțin o strategie omnicanal. Acestea ne permit să dam o atentie deosebita experienței consumatorilor clientului și să le oferim o experiență în magazin, similară comerțului electronic. Caracteristicile lor standard includ operarea simplă și funcționalitatea extinsă.

urządzenia do obsługi procesu sprzedażowego

Susținem dispozitivele noastre cu software funcțional

Pe lângă proiectarea dispozitivelor fiabile, funcționale și ușor de utilizat, dezvoltăm și implementăm software personalizat pentru a vă susține procesul de vânzare.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.

Sistem de control pentru tratarea cererilor

Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.

Ce distinge service-ul nostru:

Sistem ITSM avansat

Sistemul ITSM gestionează service-ul, ceea ce permite controlul complet al procesului de livrare a serviciilor, în special în locațiile dispersate.

Răspuns imediat

Răspundem imediat solicitărilor prin trimiterea tehnicienilor noștri de service cu experiență la solicitare. Acolo unde este posibil, rezolvăm defecțiunile și întreruperile de la distanță.

Punct de service mobil

Servicii profesionale de înaltă calitate, gestionate în timp real prin Mobile Service Desk.

Structura noastră de service

22 de puncte locale de servicii in Polonia

Ingineri și tehnicieni de service cu experiență

Rețea de parteneri de servicii care cooperează cu noi

Centrul certificat de reparații și logistică din Gliwice

Centre de service și reparații – Varșovia și Gliwice

Acorduri SLA individuale

Garantăm disponibilitatea serviciului, timpul de răspuns și soluționarea defectelor prin intermediul acordurilor SLA. Oferim servicii bazate pe tarife de răspuns orare – 12, 6 și 4 ore.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Service Desk

Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.

Sistem de control pentru tratarea cererilor

Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.

Caracteristicile practice ale sistemului ITSM

Posibilitatea integrării cu alte sisteme, baze de date și aplicații simplifică acceptarea cererilor și executarea acestora.

Flux de lucru – realizarea fluxului de lucru și procesarea comenzilor pe baza stărilor tichetelor, care asigură urmărirea precisă a acestora, posibilitatea intervenției și accelerarea acțiunilor.

Panoul client – o vizualizare simplificată care vă este disponibilă în sistem.

Captarea automată a datelor din e-mailuri sau prin WebAPI și Servicii Web.

Notificarea prin SMS a noilor solicitări sau a modificărilor de stare ale solicitărilor active.

Gruparea cererilor în funcție de status-uri, ceea ce garantează lizibilitatea rapidă a evolutiei interventiilor.

Sistem de sondaj pentru măsurarea satisfacției față de servicie în modul NPS sau verificarea răspunsurilor la întrebările clasice.

Grup de servicii tehnice și pentru clienți

Service-desk-ul nostru este format dintr-un grup tehnic și un grup de servicii pentru clienți. Acestea diferă în ceea ce privește sarcinile și serviciile furnizate.

Grupul tehnic

Responsabil pentru serviciul clienți prin telefon. Clienții ne contactează prin intermediul liniilor telefonice dedicate, iar grupul rezolvă solicitările direct în timpul apelului. De asemenea, este responsabil pentru întretinerea specializată a imprimantelor fiscale.

Serviciul clienți

Răspunde de înregistrarea și clasificarea cererilor prin e-mail și acționează ca intermediar în comunicarea dintre clienți și alte echipe. Acesta include manageri de cont dedicați pentru contactul cu clientul central, managementul de proiect și raportarea calitatii serviciului.

Alegând serviciile noastre, primiți:

Soluționarea rapidă și eficientă a solicitării dumneavoastra.

O echipă de specialisti cu experiență

Asistență 24/7

Specialiști pentru servicii dedicate

Accesul la un sistem ITSM propriu și practic

Prima și a doua linie de support

Sustinere a solutiilor proprii, precum si a celor ale tertelor parti din portofoliul nostru

Documentarea solicitării dvs.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Ecosisteme software și tehnologice

Ecosisteme software și tehnologice pentru companii mari

Oferim software care crește performanța afacerii dumneavoastră prin creșterea optimizată a vânzărilor sau printr-o mai bună utilizare a resurselor. Oferim propriile noastre soluții de localizare și suntem un partener al brand-urilor software de top, la nivel mondial.

Programowanie

Aveți încredere în echipa noastră de specialisti cu experiență

Garantăm implementarea complexă a software-ului și integrarea, la timp și în limita bugetului. Folosim cele mai bune si cuprinzatoare metodologii de management de proiect know-how-ul echipei noastre pentru a livra proiecte de cea mai înaltă calitate. Suntem specializați în soluții avansate care necesită cunoștințe și abilități detaliate pentru a livra eficient.

Banca de software-ul care este cu adevărat scalabila

Cea mai mare parte a software-ului din oferta noastră este scalabil. Acest lucru înseamnă că puteți fi sigur că va continua să funcționeze eficient cu un număr tot mai mare de utilizatori sau un volum tot mai mare de date prelucrate.

Sistemele personalizate sunt răspunsul la nevoile dvs.

Aveți dificultăți în a găsi software-ul potrivit? Nici o problemă! Vom fi bucuroși să vă ajutăm sau să proiectăm o soluție personalizată de la zero. Avem o vastă experiență în crearea de sisteme și aplicații personalizate, inclusiv mobile.

oprogramowanie dla firm handlowych
Kobieta pracująca nad kodem

Care sunt beneficiile implementării software-ului nostru?

Un management mai eficient al afacerii

Experiență îmbunătățită a utilizatorului

Luarea mai rapidă a deciziilor

Automatizarea proceselor

Reducerea costurilor

Cele mai înalte standarde de securitate

Developer pracujący na laptopie
Project report

Echipa noastră

Echipa experimentată de specialisti: manageri de proiect, dezvoltatori, analiști, ingineri de testare și arhitecți. Suntem specializați în soluții tehnologice avansate, complexe, care necesită o gamă largă de cunoștințe IT.

Know-how nu numai în retail

Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani

Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.

Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.

Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.

Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Plati EFT in Cloud

Plati EFT in Cloud

EFT Cloud este un serviciu propriu, complet redundant, care permite procesarea tranzacțiilor de plată. Acesta îndeplinește toate cerințele procesatorilor de plati, PCI DSS (Standardele de securitate a datelor din industria cardurilor de plată). Se bazează pe un sistem de plată certificat – EuroCard EFT – care îndeplinește toate cerințele PA-DSS (Payment Application Data Security Standard).

EFT Eurocard

EFT Eurocard este un sistem middleware complet automatizat

Acesta direcționează plățile în timp real către un anumit achizitor și un anumit centru de decontare pe baza numărului BIN al cardului.

EFT Eurocard este prima și în prezent singura soluție poloneză care este certificată PCI P2PE

It operates to the highest security standard for card payments

Viteză și securitate

EFT Cloud este o soluție flexibilă și rapidă. Acceptă 500 000 de tranzacții pe oră de la mai mulți agenți și raportează tranzacții cu cardul dintr-un singur punct de vânzare sau din întreaga rețea.

Avantajele EFT Payment Cloud

Garantarea procesării neîntrerupte a plăților

Prin utilizarea mai multor procesatori de plati.

Procesarea rapidă a tranzacțiilor

Cele mai rapide tranzacții sunt procesate în mai puțin de 3 secunde (solicitarea de autorizare de expediere de către casa de marcat pana la returnarea acceptării prin EFT).

Proces de autorizare complet automatizat

Niveluri ridicate de eficiență și viteză

Cel mai înalt nivel de securitate

Plăți contactless și sigure la cel mai înalt nivel de securitate – inclusiv certificare PCI P2PE.

Cel mai important centru de servicii pentru terminale din Polonia

Cu o cotă de piață de 40%, asigurând o acoperire la nivel național, servicii complete și răspuns rapid.

Know-how nu numai în retail

Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani

Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.

Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.

Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.

Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Integrarea sistemelor IT

Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.

Sistem de control pentru tratarea cererilor

Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.

Beneficiile colaborării cu noi

Pentru noi, nu există “nu se poate”. Ne asumăm chiar și cele mai solicitante integrări.

Suntem experți în sisteme de retail end-to-end și suntem foarte experimentați în integrări omnichannel centrate pe client.

Livrăm la timp si in buget cu o atenție desavarsita la detaliile proiectului și specificațiile tehnologice.

Exemplu de integrare

În 2020, am lansat un nou magazin online pentru un lanț de magazine de bricolaj. Provocarea a inclus numeroase integrări, printre altele, cu sistemul de procesare a comenzilor, baza de date a utilizatorului sau serviciul care susține sistemul de loialitate și promovare și sistemul de tranzacții de vânzări la nivel de magazin.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.

Sistem de control pentru tratarea cererilor

Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.

Beneficiile colaborării cu noi

Pentru noi, nu există "nu se poate". Ne asumăm chiar și cele mai solicitante integrări.

Suntem experți în sisteme de retail end-to-end și suntem foarte experimentați în integrări omnichannel centrate pe client.

Livrăm la timp si in buget cu o atenție desavarsita la detaliile proiectului și specificațiile tehnologice.

Exemplu de integrare

În 2020, am lansat un nou magazin online pentru un lanț de magazine de bricolaj. Provocarea a inclus numeroase integrări, printre altele, cu sistemul de procesare a comenzilor, baza de date a utilizatorului sau serviciul care susține sistemul de loialitate și promovare și sistemul de tranzacții de vânzări la nivel de magazin.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.