Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software

Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.

Sistem de control pentru tratarea cererilor

Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.

Ce distinge service-ul nostru:

Sistem ITSM avansat

Sistemul ITSM gestionează service-ul, ceea ce permite controlul complet al procesului de livrare a serviciilor, în special în locațiile dispersate.

Răspuns imediat

Răspundem imediat solicitărilor prin trimiterea tehnicienilor noștri de service cu experiență la solicitare. Acolo unde este posibil, rezolvăm defecțiunile și întreruperile de la distanță.

Punct de service mobil

Servicii profesionale de înaltă calitate, gestionate în timp real prin Mobile Service Desk.

Structura noastră de service

22 de puncte locale de servicii in Polonia

Ingineri și tehnicieni de service cu experiență

Rețea de parteneri de servicii care cooperează cu noi

Centrul certificat de reparații și logistică din Gliwice

Centre de service și reparații – Varșovia și Gliwice

Acorduri SLA individuale

Garantăm disponibilitatea serviciului, timpul de răspuns și soluționarea defectelor prin intermediul acordurilor SLA. Oferim servicii bazate pe tarife de răspuns orare – 12, 6 și 4 ore.

Ce spun clientii despre noi:

testimonial

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

testimonial

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

testimonial

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

testimonial

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.