Servicii de teren la punctul de lucru pentru hardware și software
Tehnicienii noștri de service sunt situați în puncte de service din toată Polonia, sunt disponibili 24/7 și așteaptă cu nerăbdare să răspundă rapid si sa repare hardware-ul și software-ul. Acestia oferă servicii complete folosind echipamente moderne. Procesul de reparare este coordonat la nivel central și toate modificările sunt raportate în detaliu.
Sistem de control pentru tratarea cererilor
Service-ul nostru are un sistem extins de control al managementului tichetelor. Aplicația mobilă ITSM Service Desk permite raportarea completă a activității tehnicienilor de teren în timp real. Acesta permite controlul și gestionarea completă a procesului de reparare a defectiunilor semnalate.
Ce distinge service-ul nostru:
Sistem ITSM avansat
Sistemul ITSM gestionează service-ul, ceea ce permite controlul complet al procesului de livrare a serviciilor, în special în locațiile dispersate.
Răspuns imediat
Răspundem imediat solicitărilor prin trimiterea tehnicienilor noștri de service cu experiență la solicitare. Acolo unde este posibil, rezolvăm defecțiunile și întreruperile de la distanță.
Punct de service mobil
Servicii profesionale de înaltă calitate, gestionate în timp real prin Mobile Service Desk.
Structura noastră de service
22 de puncte locale de servicii in Polonia
Ingineri și tehnicieni de service cu experiență
Rețea de parteneri de servicii care cooperează cu noi
Centrul certificat de reparații și logistică din Gliwice
Centre de service și reparații – Varșovia și Gliwice
Ce spun clientii despre noi:
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.