Implementari E-commerce. Solutii pentru magazine on-line

Oferim solutii e-commerce moderne, , care sustin afacerile in transformarea digitala prin implementarea strategilor omnichannel. Suntem partener oficial Adobe, liderul global prin platforma Magento precum si al Akeneoliderul pentru solutiile PIM.

Grupa developerów e-commerce
Partnerzy e-commerce
E-commerce

Nu există loc de eroare în comerțul electronic. Pariați pe un partener care a confirmat

Peste 5000 de ani de experiență om

Suntem un furnizor de încredere de soluții IT și servicii tehnice pentru branduri de retail de top și cele mai proeminente rețele de magazine. Livrăm proiecte în întreaga Europă.

Implementarea modelului Omnichannel

Experții noștri înțeleg întregul ecosistem de retail. Efectuăm integrări complexe de sistem. Acest lucru necesită un know-how unic, care depășește cu mult domeniul comerțului electronic.

Proiecte unice de comerț electronic

Am dezvoltat una dintre primele implementări europene ale Magento 2 Commerce Cloud integrat cu Adobe Experience Manager pentru Mayborn Group, proprietarul celui mai important brand Tommee Tippee. Am creat primul magazin online de leasing pentru mărcile ŠKODA, Volkswagen și Seat.

Cooperarea cu cei mai mari

Calitatea brandurilor care au încredere în noi confirmă experienta noastră excelentă în dezvoltare și livrare: noua platformă de e-commerce și migrarea de la soluția moștenită la noul magazin finalizat în timp record de 6,5 luni pentru Super-Pharm sau implementarea cu succes a Akeneo PIM în eobuwie.pl și CCC.

Proiecte de comerț electronic de profil înalt

Echipa noastră de comerț electronic este formată din dezvoltatori Adobe Magento, PM-i, Dev-Ops, testeri, arhitecți și analiști certificați. Acestia asigură punerea în aplicare a celor mai importante proiecte și a migrărilor noastre. Ei garantează scalabilitatea, viteza și funcționarea stabilă a platformelor mari de comerț electronic.

Parteneriate strânse cu furnizori de software de top

În calitate de parteneri ai Adobe și Akeneo, avem acces la cunoștințele lor de specialitate și la cele mai recente soluții. Oferim servicii de suport pentru lansare, post-implementare și instruire pentru clienții noștri.

Abordarea customer-first (clientul pe primul loc)

Începem prin a cunoaște nevoile și provocările clienților noștri. Apoi efectuăm analize și abia apoi propunem o soluție de arhitectură. De asemenea, efectuăm un PoC (Proof of Concept), astfel încât să putem testa ipotezele de afaceri împreună cu clientul.

Recunoaștere susținută de premii

Am dezvoltat primul magazin de leasing auto din Polonia, pe Magento, pentru marca ŠKODA. Acest site a primit statueta Effie Awards 2020, la categoria Marketing & Business Solutions, precum și Premiul e-Commerce Polonia, la categoria „Gândește in afara tiparelor” la Premiile Anuale ale Camerei Naționale de Comerț Electronic.

Servicii de comerț electronic
adaptate nevoilor afacerii dvs

Strategie și ateliere de lucru

Oferim o abordare strategică a comerțului electronic. Atelierele Discovery sunt de neprețuit pentru companiile care așteaptă o analiză aprofundată și implicarea experților externi. Scopul atelierului este de a propune o cale adaptată proiectului și de a ajuta la înțelegerea întregului domeniu de implementare.

Design UX și UI

Experiența viitorilor clienți este un punct de referință pentru noi atunci când implementăm proiecte. Efectuăm ateliere de lucru și audituri UX pentru a propune cea mai bună experiență posibilă a utilizatorului. Creăm aplicații și software care oferă valoare reală, ușor de navigat și în conformitate cu cele mai bune practici și tendințe.

Suport 24/7

Acest tip de suport este ceea ce majoritatea clienților noștri aleg. Imediat după perioada de go-live și stabilizare, începem să lucrăm intens la susținerea, îmbunătățirea și dezvoltarea magazinelor. Datorită abilităților și cunoștințelor aprofundate ale echipei noastre, putem oferi orice serviciu de comerț electronic, indiferent cât de complex.

Audit și optimizare

Efectuăm analize ale parametrilor tehnici care afectează eficiența și stabilitatea magazinului. După finalizarea acestora, prezentăm concluziile și recomandările și apoi ajutăm la punerea lor în aplicare. Suntem specializați în optimizarea Core Web Vitals, care este esențială pentru poziționarea magazinelor în motorul de căutare Google.

Ecommerce

Comerțul electronic ca o șansă de a vă dezvolta afacerea.

Piața comerțului electronic se dezvoltă foarte dinamic. Peste80% dintre polonezi fac deja cumpărături online. . Oamenii care anterior obișnuiau să cumpere doar în magazine staționare fac acum cumpărături online. Comerțul electronic oferă oportunități semnificative pentru B2B și producători. Comerțul electronic sprijină scalabilitatea întreprinderilor, în special pentru întreprinderile mici care nu au folosit anterior comerțul internațional.

E-commerce B2C

Comerț electronic B2C

B2C e-commerce este acum o necesitate pentru cele mai multe branduri. lienții se așteaptă la comoditatea,cumpărăturilor online. Ei iau această formă de cumpărături de la sine. Companiile care nu țin pasul cu această schimbare riscă să rămână în urmă. Pe de altă parte, intrarea în comerțul electronic este o oportunitate de acoperire globală de creștere a veniturilor și de creștere mai rapidă datorită unei înțelegeri mai detaliate a cerințelor clienților. Experiența noastră în implementarea magazinelor online pe Magento arată că este esențial să alegem o platformă confirmata. În perioada de creștere a traficului în magazin, trebuie asigurată continuitatea procesării comenzilor.

E-commerce customer experience

Experiența clienților

Pentru a rămâne competitive în lumea actuală a comerțului electronic , companiile se concentrează pe experiența clienților. În afară de un proces eficient de cumpărături, asigurarea alegerii metodelor de livrare și plată este vitală. Soluții precum PIM permit gestionarea consecventă a informațiilor despre produs sau a platformelor actuale de căutare și descoperire . Cheia este de a crea magazine integrate cu alte puncte de vânzare și contactul clienților cu brand-ul pentru a crea o experienta de cumpărături complet centrată pe client, omnichannel. O experiență pozitivă și consecventă a clienților se realizează numai atunci când sunt luate în considerare toate canalele offline și online. Ecosistemul nostru de retail sprijină în mod semnificativ clienții in aceasta directie – oferind soluții integrate și confirmate.

E-commerce B2B

Comerț electronic B2B

Vânzările pe internet sunt din ce în ce mai importante pentru companiile B2B. Potrivit cercetărilor, acesteaa privesc din ce în ce mai favorabil tranzacțiile de comerț electronic și o strategie internațională, omnichannel. Cheia succesului este alegerea platformei potrivite. Adobe Commerce Magento este o platformă ideală, care are multe caracteristici avansate pentru companiile B2B. Organizațiile care au lansat deja un comerț electronic stabil caută acum soluții de gestionare a informațiilor despre produse. Aceste sisteme permit experiențe excelente de produs (PXM), în special în contextul deschiderii de noi piețe sau al lansării de noi magazine online. Akeneo PIM, pe care o implementăm împreună cu clienții noștri de mai mulți ani, este o soluție esențială pentru a oferi o experiență de brand precisă, consecventă și fiabilă.

Ce spun clientii despre noi:

testimonial

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

testimonial

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

testimonial

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

testimonial

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.