Integrarea sistemelor IT

Integrarea IT de succes ii face mai puternici atat pe utilizatori cat si pe clienti. Conectează sistemele IT critice, astfel încât acestea să facă schimb de date și să comunice în cel mai eficient mod. Scopul său este de a optimiza comunicarea în întreaga companie pentru a-și îmbunătăți performanța și eficiența. Ecosistemele IT de astăzi cuprind mai multe tehnologii care sunt integrate pentru a permite un avantaj competitiv centrat pe client.

De ce merită să ne încredințati integrarea sistemelor IT?

Integrarea eficientă a diferitelor sisteme, chiar complexe este competența și specialitatea noastră de bază. Clienții noștri ne recunosc ca experți în integrarea sistemelor complexe. Integrăm propriile noastre soluții, precum și software terță parte. Realizăm integrări complexe constând din sisteme multiple și tehnologii unice.

Beneficiile colaborării cu noi

Pentru noi, nu există “nu se poate”. Ne asumăm chiar și cele mai solicitante integrări.

Suntem experți în sisteme de retail end-to-end și suntem foarte experimentați în integrări omnichannel centrate pe client.

Livrăm la timp si in buget cu o atenție desavarsita la detaliile proiectului și specificațiile tehnologice.

Exemplu de integrare

În 2020, am lansat un nou magazin online pentru un lanț de magazine de bricolaj. Provocarea a inclus numeroase integrări, printre altele, cu sistemul de procesare a comenzilor, baza de date a utilizatorului sau serviciul care susține sistemul de loialitate și promovare și sistemul de tranzacții de vânzări la nivel de magazin.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.