Servicii

Suntem un partener de servicii solid și extrem de fiabil, cu peste 20 de ani de experiență în sprijinirea comerțului cu amănuntul și a altor industrii. Echipa noastra este formata din 400 de specialisti care ofera servicii complete de suport pentru produse si sisteme IT. Oferim servicii de răspuns rapid 24.7.365.

Service desk
Support IT

Acoperire full-service in Europa Centrală

Oferim instalare, întreținere și servicii pe noile piețe ale UE. Vom forma cea mai potrivită echipă pentru a satisface cerințele dvs. Serviciile noastre de teren sunt implementate cu SLA în timp real.

Developer z laptopem

Service-ul nostru include:

Acces la specialiști cu experiență și calificați 24/7/365

Experienta ca producător de hardware și dezvoltator de software pentru industria de retail

Reacție imediată la fiecare problemă raportată

Furnizarea de instrucțiuni extrem de complexe

Abordare cuprinzătoare a service-ului

Sistem propriu de ticketing și coordonator de contract dedicat

Serviciul nostru în cifre

Developer

+50

clienții deserviți

+70k

intervenții la punctele de lucru

330k

notificări emise

52k

locații din Polonia deservite

13

țări

+400

angajați

Specjalista IT

Structura noastră actuală de servicii are peste 400 de persoane care lucrează în domenii de suport specializat:

Suport nivel 1

Servicii de teren

Managementul serviciilor de asistență

Management de proiect IT

Proiecte de implementare și infrastructură

Suport logistic

Ce spun clientii despre noi:

testimonial

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

testimonial

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

testimonial

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

testimonial

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.