Administrarea etichetei hibride de pret NetTickIT

NetTickIT este o platformă complet integrată care acceptă omnichannel centrat pe client. Acesta obține date cheie despre produse și prețuri din mai multe surse și creează etichete atractive de raft care comunică prețul, promoțiile, recomandari despre produs și informații esențiale despre produs chiar la locul de preluare – marginea raftului.

Funcționalitate NetTickIT

NetTickIT poate fi utilizat pentru a proiecta, publica și actualiza prețurile fie la nivel central, fie local pentru toate canalele de vânzare. Acceptă imprimare mobilă în magazin, umerase, afișaje digitale, etichete electronice de margine de raft (ESL) și benzi video. NetTickIT implementat cu coduri QR sau etichete RFID sustine experiența online a clienților în magazin și accesul la comerțul electronic, din magazin.

Ecosistemul Omnichannel NetTickIT:

NetTickIT Designer

O aplicație intuitivă care sustine crearea de etichete esențiale sau multi-poziție, bogate în conținut pentru afișarea în magazin.

NetTickIT Publisher

Permite afisarea pe mai multe canale a etichetelor pregătite în prealabil, pe afișaje din magazin, dispozitive mobile, dispozitive media digitale și telefoane mobile.

NetTickIT Print și Mobile

Soluție pentru imprimarea (imprimante staționare sau mobile) prețurilor, etichete cu informații și recomandări și alte materiale.

Avantajele sistemului:

Uniformitatea mărcii prin proiectarea automată a etichetelor și controlul complet al tuturor versiunilor.

Centralizare – prețurile pentru toate magazinele și toate canalele actualizate dintr-un singur panou.

Acuratețea și uniformitatea prețurilor pentru online, offline și mobil – la nivel central sau local.

Viteză – modificări de preț și oferte actualizate în câteva minute.

Optimizare omnichannel – sistemul nu necesita investitii semnificative in hardware avansat.

Imprimare la cerere – imprimați ceea ce aveți nevoie chiar la marginea raftului.

Integrare ușoară cu alte sisteme.

Operare în cloud.

Știați că…

In conformitate cu studiile de caz desfasurate, 5 luni ieste timpul mediu necesar pentru a recupera o investiție în NetTickIT?

Solutii de prezentare dinamica a materialelor vizuale din magazin, folosind NetTickIT

Etichete print-abile

Etichete clasice pentru produsele cu modificări de preț mai puțin frecvente.

Etichete electronice de raft

Pentru produsele cu o frecvență ridicată de modificări de preț.

Vitrina interactiva

Proiectata pentru a promova produsele, pentru a face experienta clientilor in magazin interactiva avand posibilitatea clientului să selecteze un cod QR cu reducere.

Beneficiile utilizării NetTickIT:

Consecventa prețului și a promoțiilor

Economii de costuri și resurse

Activarea strategiei Omnichannel

Optimizarea resurselor

Productivitatea în magazin este îmbunătățită prin procese simplificate.

Creșterea conversiei

O experiență mai captivantă a vizitatorilor duce la creșterea mai rapida a posibilitatii transformarii acestora in clienti.

Informații mai bune la raft sprijină creșterea vânzărilor

Flexibilitatea prețurilor

Răspuns rapid la, de exemplu, promoțiile concurenței.

Controlul celor mai recente versiuni de preț

Prețuri și promovare în timp real.

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.