Service desk este o garanție a serviciului imediat 24/7
Aplicatia noastra service-desk oferă asistență tehnică punctelor de vânzare și birourilor dumneavoastră prin intermediul unei linii telefonice de urgență. Garantăm primirea imediată a unei cereri și inițierea acesteia, 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. Susținem atât lanțurile naționale de vânzări, cât și antreprenorii mai mici.
Ne-am creat propriul sistem ITSM
De peste 20 de ani perfecționăm procesul de furnizare a serviciilor de mentenanță de înaltă calitate. Am creat propriul nostru instrument ITSM bazat pe ITIL (un set de cele mai bune practici de gestionare a serviciilor IT). L-am adaptat nevoilor dumneavoastră actuale. Aveți acces la informații de servicii în timp real, ceea ce este deosebit de important pentru departamentele centrale de asistență și pentru o structură raspandita. Există, de asemenea, posibilitatea conducerii centralizate.
Alegând serviciile noastre, primiți:
Soluționarea rapidă și eficientă a solicitării dumneavoastra.
O echipă de specialisti cu experiență
Asistență 24/7
Specialiști pentru servicii dedicate
Accesul la un sistem ITSM propriu și practic
Prima și a doua linie de support
Sustinere a solutiilor proprii, precum si a celor ale tertelor parti din portofoliul nostru
Documentarea solicitării dvs.
Ce spun clientii despre noi:
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.