Service desk este o garanție a serviciului imediat 24/7

Aplicatia noastra service-desk oferă asistență tehnică punctelor de vânzare și birourilor dumneavoastră prin intermediul unei linii telefonice de urgență. Garantăm primirea imediată a unei cereri și inițierea acesteia, 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. Susținem atât lanțurile naționale de vânzări, cât și antreprenorii mai mici.

Ne-am creat propriul sistem ITSM

De peste 20 de ani perfecționăm procesul de furnizare a serviciilor de mentenanță de înaltă calitate. Am creat propriul nostru instrument ITSM bazat pe ITIL (un set de cele mai bune practici de gestionare a serviciilor IT). L-am adaptat nevoilor dumneavoastră actuale. Aveți acces la informații de servicii în timp real, ceea ce este deosebit de important pentru departamentele centrale de asistență și pentru o structură raspandita. Există, de asemenea, posibilitatea conducerii centralizate.

Caracteristicile practice ale sistemului ITSM

Posibilitatea integrării cu alte sisteme, baze de date și aplicații simplifică acceptarea cererilor și executarea acestora.

Flux de lucru – realizarea fluxului de lucru și procesarea comenzilor pe baza stărilor tichetelor, care asigură urmărirea precisă a acestora, posibilitatea intervenției și accelerarea acțiunilor.

Panoul client – o vizualizare simplificată care vă este disponibilă în sistem.

Captarea automată a datelor din e-mailuri sau prin WebAPI și Servicii Web.

Notificarea prin SMS a noilor solicitări sau a modificărilor de stare ale solicitărilor active.

Gruparea cererilor în funcție de status-uri, ceea ce garantează lizibilitatea rapidă a evolutiei interventiilor.

Sistem de sondaj pentru măsurarea satisfacției față de servicie în modul NPS sau verificarea răspunsurilor la întrebările clasice.

Grup de servicii tehnice și pentru clienți

Service-desk-ul nostru este format dintr-un grup tehnic și un grup de servicii pentru clienți. Acestea diferă în ceea ce privește sarcinile și serviciile furnizate.

Grupul tehnic

Responsabil pentru serviciul clienți prin telefon. Clienții ne contactează prin intermediul liniilor telefonice dedicate, iar grupul rezolvă solicitările direct în timpul apelului. De asemenea, este responsabil pentru întretinerea specializată a imprimantelor fiscale.

Serviciul clienți

Răspunde de înregistrarea și clasificarea cererilor prin e-mail și acționează ca intermediar în comunicarea dintre clienți și alte echipe. Acesta include manageri de cont dedicați pentru contactul cu clientul central, managementul de proiect și raportarea calitatii serviciului.

Alegând serviciile noastre, primiți:

Soluționarea rapidă și eficientă a solicitării dumneavoastra.

O echipă de specialisti cu experiență

Asistență 24/7

Specialiști pentru servicii dedicate

Accesul la un sistem ITSM propriu și practic

Prima și a doua linie de support

Sustinere a solutiilor proprii, precum si a celor ale tertelor parti din portofoliul nostru

Documentarea solicitării dvs.

Ce spun clientii despre noi:

testimonial

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

testimonial

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

testimonial

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

testimonial

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.