ERP permite gestionarea mai ușoară și mai eficientă a resurselor întreprinderii

Sistemul ERP integrează date din toate departamentele din companie într-un singur sistem, făcând posibilă gestionarea resurselor companiei și monitorizarea proceselor. Optimizarea lor este astfel mai rapidă și mai ușoară. Datele din sistem sunt actualizate în timp real. Este imediat vizibil pentru alții. Sistemele ERP au o structură modulară . ERP este disponibil local, sau ca un serviciu gestionat in Cloud sau SaaS (software-ul ca un serviciu).

Beneficiile dvs.

Cresterea profitului

Gestionarea mai eficientă a resurselor ajută la creșterea profiturilor companiei prin prognoză, planificare și măsurare a performanței, mai eficiente.

Proces decizional mai rapid

Datele disponibile dintr-o singură sursă și actualizate în timp real permit o reacție mai rapidă, oferind astfel un avantaj competitiv.

Eliminarea erorilor

Integrarea informațiilor din mai multe surse înseamnă o mai bună înțelegere a activităților afacerii și o detectare mai ușoară a neregulilor. Utilizarea automatizării proceselor facilitează, de asemenea, eliminarea erorilor.

Reducerea costurilor

Datorită capacității de a automatiza procesele din companie.

Koordynator kontraktu w serwisie

De ce ERP cu noi este alegerea potrivită

  • Avem ani de experiență, dobândită din colaborarea cu liderii de piață.
  • Înțelegem pe deplin procesele de vânzare cu amănuntul de la un capăt la altul.
  • Combinăm eficient online-ul cu offline-ul, susținând o strategie omnichannel centrată pe client.
  • Ii ascultăm pe și lucrăm cu clienții noștri pentru a identifica și defini specificațiile cerințelor.
  • Aliniem ecosistemele software la cerințele și bugetul specific al unei anumite companii.
  • Oferim instruire și suport post-vânzare ca parte a unui pachet de servicii gestionate neintrerupt.

Know-how nu numai în retail

Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani

Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.

Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.

Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.

Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos

Ce spun clientii despre noi:

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.