Implementări PIM

Suntem un partener oficial de tehnologie Akeneo în Polonia și Marea Britanie. Suntem responsabili pentru implementări, migrări către Akeneo PIM din alte sisteme, precum și pentru serviciile și asistența pe care le oferim clienților, cum ar fi eobuwie.pl și CCC. Ajutăm la încadrarea Akeneo PIM în arhitectura de soluții existentă. Oferim consultanță în mod eficient cu privire la integrarea PIM cu sursele actuale de informații despre produs.

De ce ar trebui să pariați pe Akeneo PIM?

Akeneo PIM sau Product Information Management este un sistem modern care permite gestionarea centralizată și eficientă a informațiilor despre produs. Este benefic pentru companiile care actualizează frecvent descrierile produselor sau își extind intens oferta în multe canale de vânzare. Utilizarea unui sistem separat în care aceste date sunt stocate și gestionate și exportate într-un magazin de comerț electronic, o aplicație mobilă sau materiale tipărite este o soluție eficientă pentru afaceri. Ajută brandurile să construiască un avantaj competitiv.

De ce să folosiți implementarea PIM de către Exorigo-Upos?

Proiectele de implementare PIM necesită multă experiență și cunoștințe în domeniul arhitecturii sistemului. Acestea sunt de obicei implementate în sistemul deja existent de flux de date despre produse. Iar în timpul implementării proiectului, acestea nu ar trebui să perturbe acest echilibru. Știm foarte bine acest lucru, motiv pentru care implementările noastre Akeneo PIM au succes. Este esențial să ne pregătim bine pentru proiect și să definim etapele în care va avea loc punerea în aplicare. Cu clientul nostru eobuwie.pl, am început cu un PoC (Proof of Concept) pentru a confirma dacă PIM va satisface așteptările de afaceri și va fi potrivit pentru un sistem de informații despre produs atât de extins cu care lucreaza clientul. Numai după un rezultat pozitiv al unui astfel de test am planificat o implementare în aplicare suplimentară.

Usługi IT

Implementarea Akeneo PIM în 7 pași

Convingeti-va că, împreună cu noi, veți implementa sistemul rapid și eficient.

1

Analiza arhitecturii și a surselor de informații despre produs

2

Pregătirea ipotezelor detaliate ale proiectului

3

Configurarea sistemului și migrarea datelor istorice

4

Completarea datelor despre produs

5

Testarea conectării sistemelor de preluare a datelor din PIM

6

Testarea finală

7

Lansarea MVP sau a versiunii țintă

Creșteți la nivel global cu Akeneo

Implementarea Akeneo PIM înseamnă de 4 ori mai multe conversii și cu 40% mai puține retururi.

Controlul asupra datelor

Garantați coerența datelor detaliate despre produse și eliminați greșelile.

Timp mai scurt de implementare pe piață

Inițiați vânzări pe toate canalele și în diverse locații geografice.

Economisiți timp

Gestionați mai eficient informațiile despre produs. Profitați de traducerile automate.

Conținut de înaltă calitate

Construiți un avantaj competitiv prin furnizarea de informații esentiale și mai bune despre produs.

Conținut adaptat canalului de vânzări

Poți alege ce informații vor apărea pe un anumit canal.

Toate datele într-un singur loc

Centralizarea datelor din fișiere ERP, POS, XML sau CSV minimizează riscul de erori.

Soluție scalabilă

Potrivit pentru afaceri de diferite dimensiuni și ușor de extins.

Interfață simplă și intuitivă

Angajații dumneavoastra vor introduce rapid descrieri și vor face actualizările necesare.

Cadru PHP Symfony

Veți aprecia viteza, scalabilitatea și faptul că nu necesită resurse enorme de sistem.

Integrare ușoară

Pe piața Akeneo, veți găsi, printre altele, multe extensii și plugin-uri gata făcute pentru Magento.

Automatizarea muncii

Sistemul permite acțiuni în masă și verifică caracterul complet al fiselor produselor.

Lucru mai comod

Toate echipele responsabile pentru datele despre produse, inclusiv furnizorii externi de astfel de informații, obțin un instrument de lucru standard.

Cum lucreaza Akeneo PIM?

Gestionarea informațiilor despre produs în Akeneo, pe scurt, implică colectarea, completarea și distribuirea datelor. Flexibilitatea PIM și faptul că este o soluție dedicată acestui domeniu specific, fac ca lucrul la materialul cu informații despre produs să aibă o calitate cu totul nouă.

Integrarea datelor

Scopul principal al implementarii PIM este de a colecta informații despre produs într-un singur loc. De obicei, unele dintre date se află în sistemul ERP și e-commerce, iar restul se află în, de exemplu fisiere .XLS sau .CSV. Akeneo PIM are mecanisme native de import pentru a simplifica compilarea acestor date dispersate.

Flux de lucru

Atunci când implementați Akeneo PIM, este o idee bună să determinați modul în care fluxul de lucru zilnic al tuturor datelor va arăta după un singur import. De exemplu, sursa inițierii completării informațiilor poate fi momentul transferului de date despre un produs nou de la ERP la PIM.

Unificarea datelor

Un proiect PIM este un moment excelent pentru organizarea datelor. Unele dintre acestea pot fi comune tuturor canalelor in care se regasesc, dar pentru unele dintre acestea, de exemplu paletarul de culori, poate fi necesar să se mențină setări specifice.

Completarea datelor

După importul inițial de date, este timpul să completați golurile. Veți avea nevoie de: categorii de produse care urmează să fie definite, atribute care urmează să fie alocate, descrieri care urmează să fie extinse în funcție de cerințele SEO, fișiere media și imagini care urmează să fie adăugate, și conexiunile dintre produsele care urmează să fie create.

Distribuția datelor

Akeneo are mecanisme unice pentru schimbul de date. După selectarea canalelor de distribuție și confirmarea caracterului complet al datelor, utilizați conectorul. În acest fel, puteți trimite informațiile dorite catre magazinul de comerț electronic, aplicația mobilă sau materialele de marketing selectate.

Ce spun clientii despre noi:

testimonial

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

testimonial

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

testimonial

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

testimonial

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.