Sprijinim retailerii din România de 9 ani: integrăm offline-ul cu online-ul. Implementăm anual aproximativ 1.000 de proiecte în întreaga Europă.

Vă întrebați dacă vă putem ajuta? Vreti să ne vorbiti despre un proiect? Trebuie doar să completați formularul.

Mesajul dumneavoastra a fost trimis.

Vă mulțumim pentru mesaj.
Echipa Exorigo-Upos

Contactați-ne:

Oriunde v-ați afla, suntem în apropiere.

Cu sediul în Europa Centrală, lucrăm în întreaga Europă..

Oferim servicii complete pentru clienți fpe toate noile piețe ale UE și,împreună cu rețeaua noastră de parteneri, acoperim întreaga piață unică a UE.

Birourile noastre de service sunt în 22 de orașe din Polonia.Logistica noastră principală și principalul nostru centru internațional de dezvoltare a tehnologiei se află în sud-vestul Poloniei, aproape de granițele cehe și slovace.

Exorigo-Upos S.A.

Str. Skierniewicka nr.10A
Cod 01-230 Varsovia

KRS: 0000428347
NIP: 5252535950

Nr. de identificare: 146251737

Contactati-ne

Sprijinim retailerii din România de 9 ani: integrăm offline-ul cu online-ul. Implementăm anual aproximativ 1.000 de proiecte în întreaga Europă.

Vă întrebați dacă vă putem ajuta? Vreti să ne vorbiti despre un proiect? Trebuie doar să completați formularul.

Mesajul dumneavoastra a fost trimis.

Vă mulțumim pentru mesaj.
Echipa Exorigo-Upos

Contactați-ne:

Oriunde v-ați afla, suntem în apropiere.

Cu sediul în Europa Centrală, lucrăm în întreaga Europă..

Oferim servicii complete pentru clienți fpe toate noile piețe ale UE și,împreună cu rețeaua noastră de parteneri, acoperim întreaga piață unică a UE.

Birourile noastre de service sunt în 22 de orașe din Polonia.Logistica noastră principală și principalul nostru centru internațional de dezvoltare a tehnologiei se află în sud-vestul Poloniei, aproape de granițele cehe și slovace.

Exorigo-Upos S.A.

Str. Skierniewicka nr.10A
Cod 01-230 Varsovia

KRS: 0000428347
NIP: 5252535950

Nr. de identificare: 146251737

Oferta

Oferi

Integrăm afacerile cu IT-ul, hardware cu software, offline și online. Scopul nostru este de a crea software și de a oferi servicii care fac creșterea afacerilor mai ușoară și mai rapidă. Nevoile clienților noștri se află în centrul a ceea ce facem. În cadrul ecosistemului nostru de retail, ne ocupăm de procese complexe de afaceri și sisteme IT.

Coding

Știați că

suntem pe lista celor mai buni 34 de furnizori, la nivel global, de soluții de plată care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate?

Știați că

echipa noastră de service de 400 de persoane oferă servicii în toată Polonia?

Cum vă putem ajuta?

Avem încredere în experiența și cunoștințele noastre; înțelegem provocările IT complexe și știm să creăm parcursuri excelente pentru clienți; indepartam punctele slabe folosind cele mai noi tehnologii. Avem o înțelegere profundă a proceselor de retail end-to-end. Oamenii au încredere în noi pentru profesionalismul pe care il oferim, calitatea, abilitățile și fiabilitate 24.7.365.

Acolo unde alții spun că nu o pot face, găsim o soluție creativă. Suntem foarte mândri de numeroasele noastre succese în rezolvarea unor provocări foarte complexe.
Suntem specializați în furnizarea de soluții dedicate bazate pe cele mai bune practici și pe experiența profundă acumulată în implementarea proiectelor pentru clienții de top.

Viziunea pe termen lung și performanța ridicată de durata sunt semnul nostru distinctiv. Știm ce va funcționa astăzi și ce va cauza provocări în viitor. Știm să dovedim în viitor o creștere susținută. Acesta este motivul pentru care nu numai că implementăm soluții – ci și ii consiliem pe clienții noștri cu privire la strategia viitoare. Suntem partenerul tău, atât în IT, cât și în afaceri.

Project Team

De ce să lucrezi cu noi?

Angajăm sute de experți.

Garantăm disponibilitatea constantă și neintrerupta a experientei IT. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la resursele pentru punerea în aplicare a proiectului dumneavoastra.

Integrăm offline și online.

Oferim soluții complete pentru mai multe canale de vânzare. Vă ajutăm să faceți față provocărilor omnicanalului centrat pe client.

Oferim liniște sufletească.

Oferim servicii complete de întreținere la nivel național atât pentru hardware, cât și pentru software. Eliminam grija legata de întreținere și service.

Construim parteneriate.

Oferim consultanță și suport cuprinzător. Ne împărtășim cunoștințele și experiența. Valoarea adăugată a parteneriatului este parte s succesului dumneavoastră.

Exorigo-Upos in figures

Coding

30

years of experience in retail

+1000

implemented projects per year

22

service offices in Poland

+50k

points serviced by the field service per month

150 000

on-site tasks

4 million

record transactions in Cloud EFT in one day

30 million

products in PIMs

+40k

solved tasks per month

+1700

openings and renovations of brick-and-mortar shops per month

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Sectoare

Indiferent de sectorul dvs., vă susținem nevoile de afaceri.

Ne-am specializat în retail de peste 20 de ani, dar portofoliul nostru de servicii în mișcare rapidă este universal. Astăzi, aveți nevoie de dezvoltare software de înaltă calitate sau de procese rapide pentru clienți, în fiecare sector. Lucrăm la soluții personalizate care se aliniază proceselor de afaceri ale clienților noștri și specificului pieței unui anumit sector.

Project Manager

Retailul este în ADN-ul nostru

În cadrul ecosistemului nostru de retail, dezvoltăm servicii și soluții IT care sprijină comercianții cu amănuntul să ofere o strategie omnicanal centrată pe client.
Unim punctele – integrand business-ului cu IT, hardware cu software, offline cu online.

Project Team

De ce să lucrezi cu noi?

Oferim experienta de top în retail.

Lucrăm de peste 20 de ani cu cele mai importante rețele internaționale și regionale de retail. Experienta noastră de retail omnicanal centrată pe client este profundă, unică și vastă

Soluțiile noastre sunt flexibile.

Suntem experți în optimizarea și reînnoirea infrastructurii moștenite. Proiectăm și livrăm soluții care se aliniază proceselor clienților noștri

Tehnologie și consultanță în afaceri.

Clienții apreciază cu adevărat experienta noastră în domeniul comerțului cu amănuntul. Oferim consultanță și sprijin cuprinzător companiilor din sectorul comerțului cu amănuntul de pe piețele cheie din Europa Centrală, Marea Britanie, Australia și Europa.

Construim relații pe termen lung bazate pe valoare.

Cu majoritatea clienților noștri, lucrăm într-un model de parteneriat. Ne permite să livtăm sinergii tehnologice optimizate.

28

ani de experiență în retail

+170 000

magazine și birouri deservite

+500 000

dispozitive aflate în administrare

400 000

Terminale POS aflate in service

Banking

Finanțe, Bănci și Asigurări

Lucrăm cu instituții financiare de top, pentru a sprijini dezvoltarea și localizarea soluțiilor de plată și a sistemelor de securitate a datelor. Migram dispozitive complexe, de acceptare a cardurilor de plată în întreaga ECE și efectuăm servicii esentiale pentru utilizatori – instalare, întreținere, service și înlocuirea la sfârșitul ciclului de viață. Oferim sisteme de management al proprietatii si servicii IT sectorului de servicii financiare si suntem un partener pe termen lung al ARCHIBUS. Efectuăm audituri și oferim servicii de consultanță în rețeaua imobiliară.

Soluții selectate:

  • Archibus
  • Soluții de date bazate pe AI
  • Service
  • Consultanta & Diagnostics
  • Infrastructura IT
  • Centrul de date
  • Securitatea datelor – GDPR
Gas station

Combustibil și energie

Implementăm soluții POS și BackOffice, inclusiv toate sistemele IT non-pompă pentru rețelele de stații de combustibil. Oferim servicii de mentenanță la nivel național pentru sisteme esentiale și echipamente specializate. Dotăm standuri și rețele de alimentare cu combustibili cu autoservire, cu imprimante fiscale. Instalăm noi sisteme hardware și efectuăm servicii de gestionare și înlocuire a activelor la sfârșitul ciclului de viață. Oferim soluții dedicate de plată pentru spălătoriile auto.

Selected solutions:

  • Ecosisteme software și tehnologice
  • Instrumente de comerț electronic
  • Servicii IT
  • Imprimante fiscale
  • Servicii
  • Dispozitive omnicanal
  • Infrastructura IT
  • Consultanta & Diagnostics

Auto

Aducem cunoștințe și experienta aprofundate în importul, distribuția și vânzările de automobile. Suntem specializați în digitalizarea vânzărilor și onorarea clienților – e-commerce și achiziții digitale. Le permitem să intre rapid pe noi canale de vânzare, ar fi leasingul online. Oferim servicii IT complete și soluții de infrastructură și securitate a datelor. Efectuăm deschideri de sucursale și inlocuiri de echipamente pe scară largă în mai multe țări.

Soluții selectate:

  • Instrumente de comerț electronic
  • Aplicații mobile și PWA
  • Servicii
  • Servicii de baze de date
  • Infrastructura IT
  • Centrul de date
  • Securitatea datelor – GDPR
  • Servicii IT
Real Estate

Imobiliare

Livrăm sisteme de management de birou și oferim servicii complete de gestionare a rețelei de echipamente. Oferim servicii complete de deschidere a punctelor de vânzare – software, infrastructură IT și echipamente. Susținem prezența online a brandurilor imobiliare. Suntem un partener de soluții Archibus de gestionare a proprietății de mulți ani. Cunoaștem cerințele pentru sistematizarea informațiilor privind clădirile, spațiile și contractele de închiriere și păstrarea evidențelor.

Instrumente de comerț electronic

  • Aplicații mobile și PWA
  • Servicii
  • Servicii de baze de date
  • Securitatea datelor – GDPR
  • Archibus
  • Servicii IT
  • Consultanta & Diagnostics
Logistics

Logistica

Aducem experienta semnificativă și detaliată în domeniul comerțului cu amănuntul, în mișcare rapidă proiectelor noastre pentru companiile din industria logistică. Înțelegem procesul logistic complet și cât de important este pentru retaileri – mai ales atunci când ne confruntăm cu provocările și complexitatea creșterii volumului de comenzi în comerțul electronic. Oferim experienta cuprinzătoare în tehnologiile de onorare a comenzilor “last-mile”. Sistemele noastre de vânzări POS acceptă elemente critice de logistică și onorare a comenzilor, inclusiv gestionarea comenzilor și a livrărilor, precum și gestionarea lanțului de aprovizionare și a sortimentelor. Software-ul nostru dedicat permite, de asemenea, integrarea serviciilor logistice cu sistemele de vânzări și platformele de comerț electronic.

Soluții selectate:

  • Software și ecosisteme
  • Infrastructura IT
  • Integrarea sistemelor
  • Instrumente de comerț electronic
  • Aplicații mobile și PWA
  • Servicii IT
  • Securitatea datelor – GDPR
  • Consultanță IT
IT consulting

Nu ai găsit o soluție care să răspundă nevoilor tale?

Scrie-ne. Vă vom ajuta să vă regăsiți în oferta noastră și vă vom propune chiar și o soluție dedicată.

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Despre noi

Personalul nostru, cel mai important capital

Suntem specializati in solutii IT avansate, servicii si integrarea sistemelor complexe. Suntem veriga decisiva intre tehnologie si evolutia afacerilor.

Suntem Exorigo-Upos. Dar lumea ne stie de Exorigo sau Upos.

De ce?

Suntem doua companii care s-au unit pentru a crea o singura echipa – Exorigo, aplicatii si Upos echipamente.

Ne-am unit fortele in 2012 si am creat o singura companie orientata catre tehnologie.

basket

Proiectam si dezvoltam ecosistemul digital care coordoneaza vanzarea cu amanuntul centrat pe client; integram, oferim service si dezvoltare permanenta pentru retele digitale de vanzare cu amanuntul.

Dezvoltam aplicatii si software. Suntem experti in implementare si integrare complexa.

Suntem experti si oferim consultanta in strategie IT si dezvoltarea afacerii. Cream mediul si dam forta clientilor nostri sa se dezvolte folosind retele de tehnologie optimizata.

Exorigo-upos in cifre

Coding

28

ani de experienta in vanzarea cu amanuntul

1020

proiecte livrate in 2020

22

puncte de service in Polonia

+170 000

magazine si birouri acoperite

30 000

vizite lunare in locatii, pentru service

+500 000

echipamente in administrare

6700

echipamente produse in 2020

400 000

terminale POS in service

3 000 000

tranzactii EFT in cloud, zilnic

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

Exorigo-Upos – călătoria noastră

Povestea noastră este foarte strâns legată de dezvoltarea comerțului cu amănuntul digitalizat pe piețele atractive, în curs de dezvoltare rapidă din Polonia și Europa Centrală. Am început acum aproape 30 de ani să producem hardware și imprimante. Acum dezvoltăm și implementăm unele dintre cele mai moderne, agile și scalabile ecosisteme omnicanal din Europa. Astăzi avem un ecosistem cuprinzător de soluții tehnologice, care oferă clienților noștri suport complet în responsabilizarea angajaților lor și atragerea, implicarea și servirea clienților pe mai multe canale.

1993

UPOS System Sp. z o.o. se infiinteaza.

2001

Exorigo Sp. z o.o. începe operațiunile.

2006

UPOS System Sp. z o.o. își începe activitatea în Republica Cehă, deschizând un birou în Ostrava.

2008

Următoarea țară este Ucraina (Exorigo-Ukraine Co Ltd).

2009

Continuăm să creștem și deschidem un birou în Slovacia.

2012

UPOS System Sp. z o.o. și Exorigo Sp. z o.o. se reunesc și se naște Exorigo-Upos S.A. Group.

2012

2012 În același an ne-am extins în Marea Britanie (Exorigo-UK Ltd).

2013-2018

Suntem listați la Bursa de Valori din Varșovia – NewConnect.

2019

Exorigo-Upos Group S.A. fuzionează cu Exorigo-Upos.

Vrei să te alături echipei noastre?

Livrăm peste 1000 de proiecte pe an. Suntem un angajator stabil, care lucrează cu cele mai mari companii din Polonia. Lucrând la Exorigo-Upos, vă vom oferi o experiență de lucru provocatoare, oportunități excelente de dezvoltare și satisfacția de a avea un impact real asupra afacerii clienților noștri.

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

Home

We integrate systems and provide IT services to support your business. 

We specialize in IT strategy consulting and digital transformation. We deliver applications, develop software, and provide maintenance and support services. We carry out complex projects that require diverse skills and enable business growth through the selection of optimal technology ecosystems and services.

Știați că

suntem pe lista celor mai buni 34 de furnizori, la nivel global, de soluții de plată care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate?

Știați că

echipa noastră de service de 400 de persoane oferă servicii în toată Polonia?

Exorigo-Upos in figures

Coding

28

years’ experience in retail

1020

projects delivered in 2020

22

service offices in Poland

+170 000

shops and offices covered

30 000

monthly on-site service visits

+500 000

devices under management

6700

devices manufactured in 2020

400 000

POS terminals serviced

3 000 000

Cloud EFT transactions per day

Explorați ecosistemul nostru de soluții tehnologice

Clienții dumneavoastra se așteaptă la o experiență unică de cumpărături – consecventă pe diferite canale de vânzări. Cu cât compania este mai mare, cu atât este mai complex este sa oferi o experiență omnicanal excelentă. Acest lucru necesită o înțelegere profundă a parcursului clienților și identificarea punctelor slabe. Dezvoltăm și integrăm software și hardware pentru a deschide canale care deservesc clientul.

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

They say the first step is the hardest. Not with us.

We complete over 1,000 projects a year and are highly regarded for delivering on brief, on time and on budget.

Have a look at our recipe for success:

1

Contact us

Please write to us or give us a call. Tell us about your project. We will assign the right people to talk to. After that, we will schedule a technical call as soon as possible.

2

Preliminary analysis

We will talk to you about your project. We will outline some ideas on technologies and solutions. Sometimes it is worth preparing a Proof of Concept or starting with an MVP (minimum viable product), before committing more resources.

3

Our specialists will prepare an offer

We will prepare a scope of works, relevant legal contracts and SLAs to enable us to start work as soon as possible and meet your ‘go live’ deadline

4

3, 2, 1… START

If you decide to work with us, we will quickly go through all the necessary formalities and organize a ‘kick-off’ meeting to get to know the whole team. We will suggest proven project tools and determine together the best way of communicating for the project. Then, we will press the go button and the real hard work starts .

IT consulting

The largest international and regional brands and retail networks in Europe have trusted us for many years.

Wondering if we have the service or system you need? With our experience and skills, we are 99% sure we will be able to help you

Oriunde v-ați afla, suntem în apropiere.

Cu sediul în Europa Centrală, lucrăm în întreaga Europă..

Oferim servicii complete pentru clienți fpe toate noile piețe ale UE și,împreună cu rețeaua noastră de parteneri, acoperim întreaga piață unică a UE.

Birourile noastre de service sunt în 22 de orașe din Polonia.Logistica noastră principală și principalul nostru centru internațional de dezvoltare a tehnologiei se află în sud-vestul Poloniei, aproape de granițele cehe și slovace.

Know-how not only in retail

We are experts in providing IT solutions to big international retail networks – we have over 20 years’ experience

Our clients rank amongst the most dynamic and fastest growing retailers in Central Europe. We have worked with them since the start of their journey in the region.

We are constantly upgrading our service offering and solutions to meet the needs of a rapidly changing retail environment.

We consistently invest in new technologies to respond even more effectively to our customer expectations, challenges and needs in IT and digital transformation.

We go further and implement our solutions in new sectors. See below

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.

We integrate systems and provide IT services to support your business. 

We specialize in IT strategy consulting and digital transformation. We deliver applications, develop software, and provide maintenance and support services. We carry out complex projects that require diverse skills and enable business growth through the selection of optimal technology ecosystems and services.

Știați că

suntem pe lista celor mai buni 34 de furnizori, la nivel global, de soluții de plată care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate?

Știați că

echipa noastră de service de 400 de persoane oferă servicii în toată Polonia?

Exorigo-Upos in figures

Coding

28

years’ experience in retail

1020

projects delivered in 2020

22

service offices in Poland

+170 000

shops and offices covered

30 000

monthly on-site service visits

+500 000

devices under management

6700

devices manufactured in 2020

400 000

POS terminals serviced

3 000 000

Cloud EFT transactions per day

Explorați ecosistemul nostru de soluții tehnologice

Clienții dumneavoastra se așteaptă la o experiență unică de cumpărături – consecventă pe diferite canale de vânzări. Cu cât compania este mai mare, cu atât este mai complex este sa oferi o experiență omnicanal excelentă. Acest lucru necesită o înțelegere profundă a parcursului clienților și identificarea punctelor slabe. Dezvoltăm și integrăm software și hardware pentru a deschide canale care deservesc clientul.

Ce spun clientii despre noi:

În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare. Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.

Remigiusz Chrzanowski

Director digital și membru al consiliului de administrație

Super-Pharm

Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă. Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.

Olgierd Oszmiański

Director IT și membru al Consiliului de Administrație

Super-Pharm

În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon

Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.

Agata Dublasiewicz

Manager de proiect E-commerce

Bricoman

They say the first step is the hardest. Not with us.

We complete over 1,000 projects a year and are highly regarded for delivering on brief, on time and on budget.

Have a look at our recipe for success:

1

Contact us

Please write to us or give us a call. Tell us about your project. We will assign the right people to talk to. After that, we will schedule a technical call as soon as possible.

2

Preliminary analysis

We will talk to you about your project. We will outline some ideas on technologies and solutions. Sometimes it is worth preparing a Proof of Concept or starting with an MVP (minimum viable product), before committing more resources.

3

Our specialists will prepare an offer

We will prepare a scope of works, relevant legal contracts and SLAs to enable us to start work as soon as possible and meet your ‘go live’ deadline

4

3, 2, 1… START

If you decide to work with us, we will quickly go through all the necessary formalities and organize a ‘kick-off’ meeting to get to know the whole team. We will suggest proven project tools and determine together the best way of communicating for the project. Then, we will press the go button and the real hard work starts .

IT consulting

The largest international and regional brands and retail networks in Europe have trusted us for many years.

Wondering if we have the service or system you need? With our experience and skills, we are 99% sure we will be able to help you

Oriunde v-ați afla, suntem în apropiere.

Cu sediul în Europa Centrală, lucrăm în întreaga Europă..

Oferim servicii complete pentru clienți fpe toate noile piețe ale UE și,împreună cu rețeaua noastră de parteneri, acoperim întreaga piață unică a UE.

Birourile noastre de service sunt în 22 de orașe din Polonia.Logistica noastră principală și principalul nostru centru internațional de dezvoltare a tehnologiei se află în sud-vestul Poloniei, aproape de granițele cehe și slovace.

Know-how not only in retail

We are experts in providing IT solutions to big international retail networks – we have over 20 years’ experience

Our clients rank amongst the most dynamic and fastest growing retailers in Central Europe. We have worked with them since the start of their journey in the region.

We are constantly upgrading our service offering and solutions to meet the needs of a rapidly changing retail environment.

We consistently invest in new technologies to respond even more effectively to our customer expectations, challenges and needs in IT and digital transformation.

We go further and implement our solutions in new sectors. See below

Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?

Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.