NetTickIT este o platformă complet integrată care acceptă omnichannel centrat pe client. Acesta obține date cheie despre produse și prețuri din mai multe surse și creează etichete atractive de raft care comunică prețul, promoțiile, recomandari despre produs și informații esențiale despre produs chiar la locul de preluare – marginea raftului.
NetTickIT poate fi utilizat pentru a proiecta, publica și actualiza prețurile fie la nivel central, fie local pentru toate canalele de vânzare. Acceptă imprimare mobilă în magazin, umerase, afișaje digitale, etichete electronice de margine de raft (ESL) și benzi video. NetTickIT implementat cu coduri QR sau etichete RFID sustine experiența online a clienților în magazin și accesul la comerțul electronic, din magazin.
Ecosistemul Omnichannel NetTickIT:
NetTickIT Designer
O aplicație intuitivă care sustine crearea de etichete esențiale sau multi-poziție, bogate în conținut pentru afișarea în magazin.
NetTickIT Publisher
Permite afisarea pe mai multe canale a etichetelor pregătite în prealabil, pe afișaje din magazin, dispozitive mobile, dispozitive media digitale și telefoane mobile.
NetTickIT Print și Mobile
Soluție pentru imprimarea (imprimante staționare sau mobile) prețurilor, etichete cu informații și recomandări și alte materiale.
Avantajele sistemului:
Uniformitatea mărcii prin proiectarea automată a etichetelor și controlul complet al tuturor versiunilor.
Centralizare – prețurile pentru toate magazinele și toate canalele actualizate dintr-un singur panou.
Acuratețea și uniformitatea prețurilor pentru online, offline și mobil – la nivel central sau local.
Viteză – modificări de preț și oferte actualizate în câteva minute.
Optimizare omnichannel – sistemul nu necesita investitii semnificative in hardware avansat.
Imprimare la cerere – imprimați ceea ce aveți nevoie chiar la marginea raftului.
In conformitate cu studiile de caz desfasurate, 5 luni ieste timpul mediu necesar pentru a recupera o investiție în NetTickIT?
Solutii de prezentare dinamica a materialelor vizuale din magazin, folosind NetTickIT
Etichete print-abile
Etichete clasice pentru produsele cu modificări de preț mai puțin frecvente.
Etichete electronice de raft
Pentru produsele cu o frecvență ridicată de modificări de preț.
Vitrina interactiva
Proiectata pentru a promova produsele, pentru a face experienta clientilor in magazin interactiva avand posibilitatea clientului să selecteze un cod QR cu reducere.
Beneficiile utilizării NetTickIT:
Consecventa prețului și a promoțiilor
Economii de costuri și resurse
Activarea strategiei Omnichannel
Optimizarea resurselor
Productivitatea în magazin este îmbunătățită prin procese simplificate.
Creșterea conversiei
O experiență mai captivantă a vizitatorilor duce la creșterea mai rapida a posibilitatii transformarii acestora in clienti.
Informații mai bune la raft sprijină creșterea vânzărilor
Flexibilitatea prețurilor
Răspuns rapid la, de exemplu, promoțiile concurenței.
Controlul celor mai recente versiuni de preț
Prețuri și promovare în timp real.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
NetTickIT este o platformă complet integrată care acceptă omnichannel centrat pe client. Acesta obține date cheie despre produse și prețuri din mai multe surse și creează etichete atractive de raft care comunică prețul, promoțiile, recomandari despre produs și informații esențiale despre produs chiar la locul de preluare – marginea raftului.
NetTickIT poate fi utilizat pentru a proiecta, publica și actualiza prețurile fie la nivel central, fie local pentru toate canalele de vânzare. Acceptă imprimare mobilă în magazin, umerase, afișaje digitale, etichete electronice de margine de raft (ESL) și benzi video. NetTickIT implementat cu coduri QR sau etichete RFID sustine experiența online a clienților în magazin și accesul la comerțul electronic, din magazin.
Ecosistemul Omnichannel NetTickIT:
NetTickIT Designer
O aplicație intuitivă care sustine crearea de etichete esențiale sau multi-poziție, bogate în conținut pentru afișarea în magazin.
NetTickIT Publisher
Permite afisarea pe mai multe canale a etichetelor pregătite în prealabil, pe afișaje din magazin, dispozitive mobile, dispozitive media digitale și telefoane mobile.
NetTickIT Print și Mobile
Soluție pentru imprimarea (imprimante staționare sau mobile) prețurilor, etichete cu informații și recomandări și alte materiale.
Avantajele sistemului:
Uniformitatea mărcii prin proiectarea automată a etichetelor și controlul complet al tuturor versiunilor.
Centralizare – prețurile pentru toate magazinele și toate canalele actualizate dintr-un singur panou.
Acuratețea și uniformitatea prețurilor pentru online, offline și mobil – la nivel central sau local.
Viteză – modificări de preț și oferte actualizate în câteva minute.
Optimizare omnichannel – sistemul nu necesita investitii semnificative in hardware avansat.
Imprimare la cerere – imprimați ceea ce aveți nevoie chiar la marginea raftului.
In conformitate cu studiile de caz desfasurate, 5 luni ieste timpul mediu necesar pentru a recupera o investiție în NetTickIT?
Solutii de prezentare dinamica a materialelor vizuale din magazin, folosind NetTickIT
Etichete print-abile
Etichete clasice pentru produsele cu modificări de preț mai puțin frecvente.
Etichete electronice de raft
Pentru produsele cu o frecvență ridicată de modificări de preț.
Vitrina interactiva
Proiectata pentru a promova produsele, pentru a face experienta clientilor in magazin interactiva avand posibilitatea clientului să selecteze un cod QR cu reducere.
Beneficiile utilizării NetTickIT:
Consecventa prețului și a promoțiilor
Economii de costuri și resurse
Activarea strategiei Omnichannel
Optimizarea resurselor
Productivitatea în magazin este îmbunătățită prin procese simplificate.
Creșterea conversiei
O experiență mai captivantă a vizitatorilor duce la creșterea mai rapida a posibilitatii transformarii acestora in clienti.
Informații mai bune la raft sprijină creșterea vânzărilor
Flexibilitatea prețurilor
Răspuns rapid la, de exemplu, promoțiile concurenței.
Controlul celor mai recente versiuni de preț
Prețuri și promovare în timp real.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Ecosistemele POS sunt soluții pe mai multe niveluri pentru gestionarea și susținerea proceselor de vânzări cu amănuntul și de plată. Experiența noastră și gama largă de abilități în crearea și implementarea sistemelor de gestionare a procesului de vânzare în magazine și rețele de retail rezultă din parteneriatul pe termen lung cu cele mai mari si cu cea mai rapida crestere, brand-uri. Oferim solutii integrate care permit optimizarea proceselor de vanzare. Sprijinim comercianții cu amănuntul în furnizarea unei experiențe excelente pentru clienți.
Solar POS
Solar POS este o platformă flexibilă, ușor de utilizat, de vânzare cu amănuntul, care susține omnichannel centrat pe client. Ideal pentru hipermarketuri și rețele de magazine franciză
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Solar Store
Modul care sustine operatiunile din magazin la nivel de back-office al sistemului ERP Solar – managementul stocurilor si controlul vanzarilor.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
GOLD Shop
Soluție de back-office care oferă o gamă largă de instrumente de management de la back-office-ul magazinului.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
EuroPOS
Sistem propriu care permite vânzarea de bunuri și servicii. Acesta oferă suport pentru dispozitive multiple, inclusiv imprimante, dispozitive mobile, scanere și cititoare.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
EuroPOS Mobil
Aplicație de vânzări mobile
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Self-checkout mobil
Modul care permite plățile mobile la checkout-uri cu autoservire.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Plată EFT in Cloud (EuroKarta EFT)
Un serviciu complet redundant care permite procesarea tranzacțiilor de plată. Oferă cel mai înalt standard de securitate pentru tranzacțiile cu cardul.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Documente p[rivind tranzacțiile digitale in Cloud
Platformă centralizată care colectează, procesează și susține analiza documentelor de la imprimantele fiscale.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Managementul Central al Magazinului (CSM)
Sistem de management al magazinelor care permite gestionarea caselor de marcat și a dispozitivelor periferice; generează rapoarte și administrează casele de marcat.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Sistem central de facturi
Sistem de emitere a facturilor si a documentelor de vanzare aferente.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Soluție de gestionare a comenzilor (OMS)
Sistem care susține dezvoltarea vânzărilor omnichannel. Permite onorarea comenzilor pe mai multe canale.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Soluția randului unic
Sistem de gestionare a traficului clienților către standurile de checkout.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Sistem pentru Cashcard și Gift Card digital
Autorizeaza achizitiile intr-un lant sau magazin desemnat folosind un card cadou digital. Soluția este complet integrată cu sistemul de case de marcat Euro POS.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Soluții pentru carduri preplătite
Sustine reîncărcarea preplătită a telefonului mobil și reîncărcarea cardurilor cu plată în condiții de siguranță la casa de marcat. Creează rapoarte de vânzări.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Solutii pentru statii de alimentare cu combustibil – Petro Server
Sistem de vânzări care sustine dispozitive automate de la benzinării. Integrează automatizarea stațiilor cu sistemul caselor de marcat.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Soluții de autoservire cu combustibil Forecourt
O metodă de autoservire și plată contactless la stațiile de alimentare cu combustibil.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Soluții pentru Loterie
Un sistem care permite vânzarea biletelor de loterie la o casa de marcat.
retail | finanțe și bănci | combustibil și energie
Oferim aplicații proprii, cum ar fi Cloud EFT, precum și soluții pentru parteneri și companii terțe. Acestea includ soluții de plată, sisteme de case de marcat, aplicații mobile și de self-service, precum și sisteme de tratare a cardurilor de loialitate și a promoțiilor. Ajustăm funcționalitățile specifice pentru a ne alinia profilului clienților noștri și cerințelor legale ale pieței locale. Coordonăm întregul proces de implementare și mentenanță a soluțiilor pe care le oferim.
Aflați mai multe despre avantajele lucrului cu noi
Suport complet al procesului de vânzare
Ajustam produsele noastre astfel încât acestea să vă susțină vânzările cât mai mult posibil.
Cel mai înalt standard de securitate
Înțelegem și respectăm importanța securității datelor. Soluțiile noastre au cele mai înalte niveluri de securitate, confirmate de aprobările, autorizațiile și certificatele relevante.authorization and certificates.
Flexibilitate și versatilitate
Oferim soluții care funcționează la fel de eficient offline, online și mobil.
Know-how nu numai în retail
Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani
Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.
Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.
Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.
Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
NetTickIT este o platformă complet integrată care acceptă omnichannel centrat pe client. Acesta obține date cheie despre produse și prețuri din mai multe surse și creează etichete atractive de raft care comunică prețul, promoțiile, recomandari despre produs și informații esențiale despre produs chiar la locul de preluare – marginea raftului.
Akeneo PIM sau Product Information Management este un sistem modern care permite gestionarea centralizată și eficientă a informațiilor despre produs. Este benefic pentru companiile care actualizează frecvent descrierile produselor sau își extind intens oferta în multe canale de vânzare. Utilizarea unui sistem separat în care aceste date sunt stocate și gestionate și exportate într-un magazin de comerț electronic, o aplicație mobilă sau materiale tipărite este o soluție eficientă pentru afaceri. Ajută brandurile să construiască un avantaj competitiv.
De ce să folosiți implementarea PIM de către Exorigo-Upos?
Proiectele de implementare PIM necesită multă experiență și cunoștințe în domeniul arhitecturii sistemului. Acestea sunt de obicei implementate în sistemul deja existent de flux de date despre produse. Iar în timpul implementării proiectului, acestea nu ar trebui să perturbe acest echilibru. Știm foarte bine acest lucru, motiv pentru care implementările noastre Akeneo PIM au succes. Este esențial să ne pregătim bine pentru proiect și să definim etapele în care va avea loc punerea în aplicare. Cu clientul nostru eobuwie.pl, am început cu un PoC (Proof of Concept) pentru a confirma dacă PIM va satisface așteptările de afaceri și va fi potrivit pentru un sistem de informații despre produs atât de extins cu care lucreaza clientul. Numai după un rezultat pozitiv al unui astfel de test am planificat o implementare în aplicare suplimentară.
Implementarea Akeneo PIM în 7 pași Convingeti-va că, împreună cu noi, veți implementa sistemul rapid și eficient.
1
Analiza arhitecturii și a surselor de informații despre produs
2
Pregătirea ipotezelor detaliate ale proiectului
3
Configurarea sistemului și migrarea datelor istorice
4
Completarea datelor despre produs
5
Testarea conectării sistemelor de preluare a datelor din PIM
6
Testarea finală
7
Lansarea MVP sau a versiunii țintă
Creșteți la nivel global cu Akeneo Implementarea Akeneo PIM înseamnă de 4 ori mai multe conversii și cu 40% mai puține retururi.
Controlul asupra datelor
Garantați coerența datelor detaliate despre produse și eliminați greșelile.
Timp mai scurt de implementare pe piață
Inițiați vânzări pe toate canalele și în diverse locații geografice.
Economisiți timp
Gestionați mai eficient informațiile despre produs. Profitați de traducerile automate.
Conținut de înaltă calitate
Construiți un avantaj competitiv prin furnizarea de informații esentiale și mai bune despre produs.
Conținut adaptat canalului de vânzări
Poți alege ce informații vor apărea pe un anumit canal.
Toate datele într-un singur loc
Centralizarea datelor din fișiere ERP, POS, XML sau CSV minimizează riscul de erori.
Soluție scalabilă
Potrivit pentru afaceri de diferite dimensiuni și ușor de extins.
Interfață simplă și intuitivă
Angajații dumneavoastra vor introduce rapid descrieri și vor face actualizările necesare.
Cadru PHP Symfony
Veți aprecia viteza, scalabilitatea și faptul că nu necesită resurse enorme de sistem.
Integrare ușoară
Pe piața Akeneo, veți găsi, printre altele, multe extensii și plugin-uri gata făcute pentru Magento.
Automatizarea muncii
Sistemul permite acțiuni în masă și verifică caracterul complet al fiselor produselor.
Lucru mai comod
Toate echipele responsabile pentru datele despre produse, inclusiv furnizorii externi de astfel de informații, obțin un instrument de lucru standard.
Gestionarea informațiilor despre produs în Akeneo, pe scurt, implică colectarea, completarea și distribuirea datelor. Flexibilitatea PIM și faptul că este o soluție dedicată acestui domeniu specific, fac ca lucrul la materialul cu informații despre produs să aibă o calitate cu totul nouă.
Integrarea datelor
Scopul principal al implementarii PIM este de a colecta informații despre produs într-un singur loc. De obicei, unele dintre date se află în sistemul ERP și e-commerce, iar restul se află în, de exemplu fisiere .XLS sau .CSV. Akeneo PIM are mecanisme native de import pentru a simplifica compilarea acestor date dispersate.
Flux de lucru
Atunci când implementați Akeneo PIM, este o idee bună să determinați modul în care fluxul de lucru zilnic al tuturor datelor va arăta după un singur import. De exemplu, sursa inițierii completării informațiilor poate fi momentul transferului de date despre un produs nou de la ERP la PIM.
Unificarea datelor
Un proiect PIM este un moment excelent pentru organizarea datelor. Unele dintre acestea pot fi comune tuturor canalelor in care se regasesc, dar pentru unele dintre acestea, de exemplu paletarul de culori, poate fi necesar să se mențină setări specifice.
Completarea datelor
După importul inițial de date, este timpul să completați golurile. Veți avea nevoie de: categorii de produse care urmează să fie definite, atribute care urmează să fie alocate, descrieri care urmează să fie extinse în funcție de cerințele SEO, fișiere media și imagini care urmează să fie adăugate, și conexiunile dintre produsele care urmează să fie create.
Distribuția datelor
Akeneo are mecanisme unice pentru schimbul de date. După selectarea canalelor de distribuție și confirmarea caracterului complet al datelor, utilizați conectorul. În acest fel, puteți trimite informațiile dorite catre magazinul de comerț electronic, aplicația mobilă sau materialele de marketing selectate.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Ecosistemele POS sunt soluții pe mai multe niveluri pentru gestionarea și susținerea proceselor de vânzări cu amănuntul și de plată. Experiența noastră și gama largă de abilități în crearea și implementarea sistemelor de gestionare a procesului de vânzare în magazine și rețele de retail rezultă din parteneriatul pe termen lung cu cele mai mari si cu cea mai rapida crestere, brand-uri. Oferim solutii integrate care permit optimizarea proceselor de vanzare. Sprijinim comercianții cu amănuntul în furnizarea unei experiențe excelente pentru clienți.
Beneficiile dvs.
Cresterea profitului
Gestionarea mai eficientă a resurselor ajută la creșterea profiturilor companiei prin prognoză, planificare și măsurare a performanței, mai eficiente.
Proces decizional mai rapid
Datele disponibile dintr-o singură sursă și actualizate în timp real permit o reacție mai rapidă, oferind astfel un avantaj competitiv.
Eliminarea erorilor
Integrarea informațiilor din mai multe surse înseamnă o mai bună înțelegere a activităților afacerii și o detectare mai ușoară a neregulilor. Utilizarea automatizării proceselor facilitează, de asemenea, eliminarea erorilor.
Reducerea costurilor
Datorită capacității de a automatiza procesele din companie.
De ce ERP cu noi este alegerea potrivită
Avem ani de experiență, dobândită din colaborarea cu liderii de piață.
Înțelegem pe deplin procesele de vânzare cu amănuntul de la un capăt la altul.
Combinăm eficient online-ul cu offline-ul, susținând o strategie omnichannel centrată pe client.
Ii ascultăm pe și lucrăm cu clienții noștri pentru a identifica și defini specificațiile cerințelor.
Aliniem ecosistemele software la cerințele și bugetul specific al unei anumite companii.
Oferim instruire și suport post-vânzare ca parte a unui pachet de servicii gestionate neintrerupt.
Know-how nu numai în retail
Suntem experți în furnizarea de soluții IT pentru marile rețele internaționale de retail – avem o experiență de peste 20 de ani
Clienții noștri se situează printre cei mai dinamici și cu cea mai rapidă creștere retaileri din Europa Centrală. Am lucrat cu ei de la începutul călătoriei lor în domeniu.
Ne modernizăm constant oferta de servicii și soluțiile pentru a răspunde nevoilor unui mediu de retail în schimbare rapidă.
Investim în mod constant în noi tehnologii pentru a răspunde și mai eficient așteptărilor, provocărilor și nevoilor clienților noștri în domeniul IT și al transformării digitale.
Mergem mai departe și implementăm soluțiile noastre în noi sectoare. Vezi mai jos
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Informații privind prelucrarea datelor și politica de confidențialitate și cookie-uri pe site-ul web exorigo-upos.pl
Information on Data Processing and the Privacy and Cookies Policy of the exorigo-upos.ro website
This Privacy Policy sets out the principles for the processing of personal data obtained through the website exorigo-upos.ro
The owner of the Website is Exorigo-Upos SA with its registered office in Warsaw (01-230), ul. Skierniewicka 10A, NIP: 5252535950, REGON: 146251737.
The personal data collected by Exorigo-Upos (hereinafter: the Administrator) throughthe Website are processed in accordance with Regulation (Eu) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation), also referred to as “GDPR”, the Personal Data Protection Act of May 10, 2018, the Telecommunications Law Act of July 16, 2004 and the Act on the provision of electronic services of July 18, 2002.
This document is an expression of concern for the rights of visitors to the Website located in the company’s domains and using the services offered through it.
By using the Website, the User confirms acceptance of these terms and conditions whether or not you chose to register with the Administrator’s Service.
DEFINITIONS
Administrator (Company): The administrator of personal data of the Website Users is: Exorigo-Upos SA with its registered office in Warsaw (01-230), ul. Skierniewicka 10A.
Datapersonal data : information about an identified or identifiable natural person (data subject).
Data subject: any natural person whose personal data is processed by the Administrator in connection with his activity, e.g. a person with whom he has a contractual contract with the Administrator or sending an inquiry to him in the form of an e-mail.
Cookie files: computer data which are stored on the terminal equipment and which contain data on the User’s use of the Website;
Policy: this Policy for the processing of personal data on the Website.
GDPR: Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation data).
Website: exorigo-upos.ro
User: any natural or legal person using the functionality of the Website.
§ 1. INFORMATION ON THE PROCESSING OF PERSONAL DATA
The administrator collects and processes personal data in accordance with applicable legislation, including in particular the GDPR in order to carry out business activity.
The administrator adheres to the principle of ensuring transparency (transparency) of personal data processing. Data subjects are informed about the processing of data at the latest at the time of their collection, moreover, they are informed about the purpose and legal basis of their processing.
The Administrator makes sure that the principle of personal data minimization is respected in the Company. The data is collected to the extent necessary for the indicated purpose of processing, and processed only for the minimum retention period. In order to speed up and improve customer service. The administrator obtains from them personal data that is not necessary, e.g. to perform the contract concluded with them – such as a telephone number or e-mail address, only with their consent, and before collecting such data, informs customers about the voluntary provision of such data.
The administrator ensures an appropriate level of security and confidentiality of personal data processed by him. In the event of an incident related to the security of personal data, the Company informs the persons to whom the personal data relate about such an event in a manner consistent with the law.
§ 2. SECURITY OF PERSONAL DATA
The procedures introduced by the Administrator ensure an appropriate level of confidentiality and integrity of personal data processed by him. Only properly trained and authorized persons have access to personal data. The administrator uses organizational and technical solutions to ensure that all operations on personal data are registered and performed only by authorized persons.
The administrator takes the necessary steps when selecting processors and other subcontractors so that the level of personal data protection at these entities is sufficient.
The administrator conducts risk analysis on an ongoing basis and monitors the adequacy of the data security applied to the identified threats. If necessary, the Administrator implements additional measures to increase data security.
§ 3. PURPOSE AND LEGAL BASIS FOR DATA PROCESSING
The administrator collects information on natural persons conducting business or professional activity on their own behalf and natural persons representing legal persons or organizational units that are not legal persons, to whom the law grants legal capacity, conducting business or professional activity on their own behalf. Users’ personal data is processed for the following purposes:
providing access to the website in the form of providing Users with content collected on the website and concluding and performing contracts with the Administrator. The legal basis for processing is the necessity of processing to perform the contract (Article 6para.1b) of the GDPR).
using the survey/contact form, pursuant to (Article 6para.1a) of the GDPR – the data subject has consented to the processing of his personal data in order to present an offer prepared on the basis of the data indicated in the survey/form. When using the contact form on the exorigo-upos.ro website, the User provides: Name , Name and e-mail address, telephone number (optional), position name (drop-down list to choose from), also indicates the subject he is interested in, he can use the description field.
direct marketing, pursuant to Article 6para.1f) of the GDPR – the Administrator’s legitimate interest in acquiring new Users and encouraging the purchase of products and services. Marketing activities towards new Users are carried out, after prior consent to communication, via at least one contact channel, i.e. e-mail or telephone.
determination, investigation and enforcement of claims. In this case, some personal data provided by the User as part of using the functionalities on the Website may be processed, such as: name, surname, data on the use of services, if the claims result from the way in which the User uses the services, other data necessary to prove the existence of the claim, including the extent of the damage suffered. Legal basis – legitimate interest (Article 6para.1f) of the GDPR), consisting in determining, pursuing and enforcing claims and defending against claims in proceedings before courts and other state authorities.
recruitment. As part of the “Career” tab, the Administrator provides information about its employment policy, as well as about recruitment processes. If the User decides to participate in the recruitment process conducted by the Administrator, it should be noted that the Administrator expects candidates to provide personal data (e.g. in a CV or curriculum vitae) only to the extent specified in the provisions of labor law. in order to carry out the recruitment process in the field of data not required by law – the legal basis for processing is consent (Article 6para.1a) of the GDPR);
data collection in other cases. In connection with the conducted activity, the Administrator also collects personal data in other cases – e.g. during business meetings, industry events or by exchanging business cards – for purposes related to establishing and maintaining business contacts. Personal data is provided in such cases voluntarily. The legal basis for processing in this case is the legitimate interest of the Administrator (Article 6para.1f) of the GDPR), consisting in creating a network of contacts in connection with the conducted activity. Personal data collected in such cases are processed only for the purpose for which they were collected.
The administrator ensures that the amount of data processed in correspondence complies with the principle of data minimization and that only authorized persons have access to it.
When using the website, additional information may be downloaded, in particular: the IP address assigned to the end device (e.g. telephone, tablet, computer) of the Customer or the external IP address of the Internet provider, domain name, browser type, access time, operating system type.
In order to market our own products and improve services, navigation data may also be collected from Users, including information about links and references that they decide to click or other activities undertaken on our website, based on the Administrator’s legitimate interest (Article 6para.1f) of the GDPR), consisting in facilitating the use of services provided electronically and improving the functionality of these services.
The provision of personal data is voluntary, in connection with the provision of services via the Website, with the proviso, however, that failure to provide the data specified in the form will prevent the provision of this service.
§ 4. PERSONAL DATA PROCESSING PERIOD
The period of data processing by the Administrator depends on the purpose of processing:
Agreement : if the basis for processing is necessary to conclude and perform the agreement, personal data will be processed until its completion.
Consent : if processing is based on consent, personal data is processed until its withdrawal. Withdrawal of consent, however, does not affect the lawfulness of the processing that was made on the basis of consent before its withdrawal.
Legal provision : in the event that the legal basis is a legal provision, the period of personal data processing also results from specific provisions.
Legitimate interest of the Administrator : in the case of data processing based on the legitimate interest of the Administrators, personal data is processed for a period enabling its implementation or until an effective objection to data processing is submitted.
Protection against claims : the period of data processing may be extended if the processing is necessary to establish, pursue or defend against any claims, and after this period, only if and to the extent required by law.
If the retention period expires, personal data is immediately deleted or anonymized.
§ 5. DATA RECIPIENTS
The User’s personal data is transferred to service providers used by the Administrator when running the Website. Service providers to whom personal data are transferred, depending on contractual arrangements and circumstances, or are subject to the Company’s instructions as to the purposes and methods of data processing (processors) or independently determine the purposes and methods of their processing (administrators).
The administrator uses suppliers who process personal data only at his request. These include, among others:
technical service providers who may operate the technical infrastructure we need to provide portal services, in particular providers who host , store and maintain the website, its content and the data we process, and manage the infrastructure;
partners who support the Administrator in the provision of marketing services.
Service providers are mainly based in Poland and other countries of the European Economic Area (EEA). In the event that your data is transferred outside the EEA, the Administrator will apply appropriate legal safeguards, i.e. standard contractual clauses for the protection of personal data, approved by the European Commission.
Navigation data can be used to provide Users with better service, analyze statistical data and adjust the Website to Users’ preferences, as well as administer the Website.
The personal data of the Website Users are not made available to third parties, except when such disclosure results from the applicable provisions of law obliging the Administrator of personal data to transfer them to authorized entities, in particular organizational units of the Prosecutor’s Office, the Police, the President of the Office for Personal Data Protection, the President of the Office for Competition Protection and Consumers or the President of the Office of Electronic Communications.
§ 6. COOKIES MECHANISM, IP ADDRESS
Our website uses small files called cookies . They are saved on the end device of the person visiting the exorigo-upos.ro website, if the web browser allows it. A cookie file usually contains the name of the domain it comes from, its “expiration time” and an individual, randomly selected number identifying this file. Information collected using this type of files enables the development of general statistics of visits to our website.
The administrator uses the following types of cookies:
technical cookies (essential) – some cookies ensure the proper functioning of certain parts of the website and learning about the User’s preferences. By placing functional cookies, the Administrator facilitates visiting the Website. In this way, the User does not have to enter the same information multiple times when visiting the website.
Preference cookies – collect information about the User’s preferences and enable us to remember the language and other local settings and adjust the website accordingly.
statistical cookies – they are used to optimize the use of the Website for Users. They make it possible to view the use of our website. Anonymous static data is collected using external cookies and through Google Analytics analytical tools (administrator of external cookies: Google Inc based in the USA).
marketing – these are cookies (or other forms of local storage) that are used to create a User’s profile in order to display advertisements to him.
List of cookies used by the exorigo-upos.ro website:
Marketing and Statistical cookies placed on the Website User’s end device may also come from the Administrator’s partners and be used for analytical and marketing purposes. Detailed information in this regard can be found in the privacy policy of a given partner.
Cookies are used to:
analyzes and research as well as audience audits, in particular to create anonymous statistics that help to understand how customers use the website, which allows improving its structure and content;
ensuring the smooth functioning of the Website and adapting it to the needs of customers;
providing advertising services – presenting advertising messages tailored to the User’s preferences.
The administrator uses the following analytical and marketing tools provided by partners:
Doubleclick – it is a platform that enables partners to implement advertising campaigns commissioned by us, i.e. their planning, display, measurement of implementation and reporting. We try to make our advertisements best suited to the interests of Users. More information: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl#types-of-cookies .
Hubspot– is a platform that allows you to integrate marketing, sales, content management and customer service. More information can be found in the company’s privacy policy: https://www.businessweb.pl/privacy-policy/
Cookie mechanism is safe for end devices used by the Website. In particular, this way is not possible to get viruses or other unwanted software or malware to the Customers’ end devices. Nevertheless, in their browsers, Users have the option of limiting or disabling the access of cookies to end devices. If you use this option, the use of the Website will be possible, except for functions that by their nature require cookies.
The website client has the option of refusing to consent to the use of cookies in cases where the Administrator’s consent is required by law by pressing the “<I reject all>” button on the screen informing about the use of cookies . the website user also has the option of managing cookies by changing the settings on his device. The Customer’s consent will not be required when storing or accessing cookies is necessary in order to complete the operation requested by the user.
The administrator does not use cookies to profile visitors to the websites referred to above.
Below we present how you can change the settings of popular web browsers regarding the use of cookies:
The Administrator may collect Customers’ IP addresses. The IP address is a number assigned to the end device of the person visiting the Website by the Internet service provider. The IP number allows access to the Internet. In most cases, it is dynamically assigned to the end device, i.e. it changes each time you connect to the Internet, and for this reason it is commonly treated as non-personal identifying information. The IP address is used by the Administrator when diagnosing technical problems with the server, creating statistical analyzes (e.g. determining from which regions we record the most visits), as information useful in administering and improving the Website, as well as for security purposes and possible identification of undesirable automatic programs for viewing the content of the Website.
The website contains links and references to other websites. The administrator is not responsible for the privacy protection rules applicable to them.
The Administrator processes the personal data of users who visit the Administrator’s profiles that are run in social media (Facebook, Linkedin ). These data are processed only in connection with maintaining the profile, including to inform users about the Administrator’s activity and to promote various types of events, services and products. The legal basis for the processing of personal data is the legitimate interest (Article 6para.1f) of the GDPR) consisting in promoting own brands.
On the exorigo-upos.ro website, the Administrator uses social plugins of various websites.
LinkedIn plugin – our website uses functions from the LinkedIn network. The service is provided by LinkedIn Corporation, 2029 Stierlin Court, Mountain View, CA 94043, USA. You can find an overview of the LinkedIn plugins and their appearance here: https://developer.linkedin.com/plugins . Information on data protection can be found on LinkedIn here: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy.
Hubspot – we use the Hubspot platform to integrate marketing, sales, content management and customer service. More information can be found in the privacy policy of the company that helps us implement this tool: https://www.businessweb.pl/polityka-prezentnosci/.
§ 8. RIGHTS RELATED TO THE PROCESSING OF PERSONAL DATA
Rights of data subjects
Data subjects have the following rights:
The right to information about data processing – on this basis, the Administrator provides the person submitting such a request with information about the processing of their personal data, including, in particular, about the purposes and legal grounds for processing, the scope of data held, entities to which they are disclosed and the planned date of their removal;
The right to obtain a copy of the data – on this basis, the Company provides a copy of the processed data regarding the person submitting the request;
The right to rectification – the Administrator is obliged to remove any inconsistencies or errors in the processed personal data and supplement them if they are incomplete;
The right to delete data – on this basis, you can request the deletion of data, the processing of which is no longer necessary to achieve any of the purposes for which they were collected;
The right to limit processing – in the event of such a request, the Administrator will cease to perform operations on personal data, with the exception of operations to which the data subject has consented and their storage, in accordance with the adopted retention rules or until the reasons for limiting data processing cease to exist ( e.g. a decision of the supervisory authority will be issued, allowing further data processing);
The right to transfer data – on this basis, to the extent that personal data is processed in connection with the concluded contract or consent, the Administrator will issue personal data provided by the person to whom they relate, in a format that allows them to be read by a computer. It is also possible to request that these data be sent to another entity – however, provided that there are technical possibilities in this respect both on the part of Exorigo-Upos SA and that other entity;
The right to object to the processing of data for marketing purposes – the data subject may object to the processing of personal data for marketing purposes at any time, without the need to justify such an objection;
The right to object to other purposes of data processing – the data subject may at any time object to the processing of personal data on the basis of the legitimate interest of the Administrator (e.g. for analytical or statistical purposes or for reasons related to the protection of property). An objection in this respect should contain a justification;
The right to withdraw consent – if personal data are processed on the basis of consent, the data subject has the right to withdraw it at any time, which, however, does not affect the lawfulness of the processing carried out before the withdrawal of this consent;
Right to complain – if it is found that the processing of personal data violates the provisions of the GDPR or other provisions regarding the protection of personal data, the data subject may submit a complaint to the President of the Office for Personal Data Protection.
§ 9. CONTACT IN MATTERS RELATED TO THE PROTECTION OF PERSONAL DATA
The administrator has appointed a Data Protection Officer who can be contacted:
by correspondence to the address of Exorigo-Upos SA ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warsaw with the note “personal data protection”.
The response to the notification should be given within one month of its receipt. If it is necessary to extend this period, the Company will inform the applicant about the reasons for such extension.
§ 10. CHANGES
In the event of a change in the applicable privacy policy, appropriate modifications to the above provision will be made.
Suntem un partener oficial al Adobe și avem o echipă Magento certificată. Suntem responsabili pentru implementări, migrari Magento de pe alte platforme și servicii de comerț electronic pentru cele mai mari brand-uri din Polonia. Proiectăm magazine stabile, creștem vânzările și livrăm omnichannel centrat pe client.
Creștere de 500% cu Magento
Super-Pharm a realizat o creștere uriașă datorită implementării unui nou magazin pe Magento, pe care l-am proiectat împreună cu ei.
Lansarea vânzărilor online în 3 săptămâni
De la concept la go-live în 3 săptămâni pentru rețeaua de bacanii Studenac din Sudul Europei. Utilizarea platformei open-source Magento și un design grafic simplificat au permis companiei să asigure continuitatea afacerii în fața limitării vânzărilor in magazininle staționare în perioada pandemiei.
Migrarea B2C la Magento
Magento este o alegere sigură pentru B2C. De aceea, migram magazine de pe alte platforme și de la Magento 1 la 2. De asemenea, efectuăm analize detaliate ale proiectului. Ne ocupăm de integrările necesare și de capacitatea completă de pre-lansare și de testare. Migrăm datele istorice privind comenzile și tranzacțiile și livrăm SEO de înaltă performanță.
Implementarea comerțului electronic B2B
Soluția Adobe a fost dezvoltată având în vedere vânzările B2B. Cu Magento, primiți module gata făcute pentru primirea și procesarea comenzilor de la parteneri, inclusiv negocieri privind prețurile și promoții avansate.
Dezvoltarea vânzărilor omnichannel
Magento pomaga zarówno w uruchomieniu pierwszego sklepu internetowego, jak i w przejściu na wyższy poziom e-commerce. Polecamy zwłaszcza Magento Order Management System (OMS) do zoptymalizowania infrastruktury i procesów zamówień.
Noul design de e-commerce
Schimbarea platformei de e-commerce sau migrarea de la Magento 1 la 2 este o oportunitate excelentă de a reîmprospăta aspectul magazinului dumneavoastra. Efectuăm audituri și proiecte UX/UI care cresc conversiile, stimulează retinerea datelor și îmbunătățesc valorile NPS pentru clienții noștri.
Începeți să vindeți DTC (direct către consumator)
Cu Adobe, companiile primesc un instrument pentru a lansa rapid vânzări directe către clienții lor. Un bun exemplu este marca Tommee Tippee, pentru care am implementat Adobe Commerce Cloud. Ca urmare, au început vânzările DTC în Marea Britanie, SUA și Australia.
Implementările Adobe Commerce și Magento sunt proiecte complexe
O echipă de proiect cu experiență care oferă servicii complete este esențială.
Echipa de E-commerce de la Exorigo-Upos este formată din specialiști de înaltă clasă.. Acestia au înalta calificare și sunt certificati și au livrat o gamă largă de magazine de profil înalt pe piețele din ECE și internaționale. Specialiștii noștri includ specialiști în soluții M2, dezvoltatori profesioniști și dezvoltatori front-end. Avem o echipă extinsă care include analiști specializați în Magento, testeri de comerț electronic, dezvoltatori back- și front-end, arhitecți IT, manageri de proiect certificați – Agile și PRINCE2, manageri de livrare dedicați clienților și administratori de servere.
Oferimo gamă completă deservicii de comerț electronic
Consultanță strategică în domeniul comerțului electronic
Lucrăm impreuna cu dumneavoastră pentru a discuta detaliile, pentru a organiza ateliere de lucru și pentru a oferi analize. În acest proces, folosim cunoștințele noastre despre întregul ecosistem de retail din cadrul organizației dvs. Recomandam acest serviciu companiilor care doresc sa intre in vanzarile de e-commerce si au nevoie de un partener confirmat care sa le ghideze pe parcurs.
Auditul comerțului electronic
Vă oferim un audit care reprezinta o privire externă cuprinzătoare asupra afacerii dvs. Experienta echipei noastre de e-commerce ne permite să analizăm fiecare aspect tehnologic: de la arhitectura și integrarea corectă a sistemelor până la viteza de încărcare a paginilor individuale. Veți primi un raport cu recomandări detaliate.
Analize și ateliere de pre-proiectare
Desfășurăm ateliere de descoperire și parcurgem întregul domeniu de implementare, astfel încât nimic să nu vă surprindă în timpul proiectului. Vă ajutăm să identificați orice lacune în ipotezele de proiect. Confirmăm timpul real și succesiunea etapelor proiectului. Efectuăm sondaje ale utilizatorilor și angajaților. Iar la final, pregătim un document de analiză.
Audit UX/UI și machete de design
Lucrăm cu cei mai buni specialiști și agenții de marketing pentru a oferi servicii excelente de design și UX. Experiența utilizatorului în comerțul electronic este un diferențiator competitiv esențial. Designul excelent face cumpărăturile mai plăcute și mai rapide, ceea ce ii face pe clienți sa cumpere mai des și mai mult.
Platformă dedicată de e-commerce
Magento este un software open-source, care ne permite să creăm magazine personalizate care să corespundă cerințelor dumneavoastră individuale. O gamă largă de plug-in-uri gata de utilizare și, dacă este necesar, o dezvoltare suplimentară ne permit să construim un magazin perfect adaptat nevoilor afacerii dvs.
Implementare rapidă a magazinului online (MVP)
Oferim implementarea Magento “out of the box” in cazul în care este crucial pentru dumneavoastra sa lansati rapid vânzările cu un buget redus și într-un timp limitat. Pentru a face acest lucru, folosim funcționalități de bază pentru comerțul electronic și șabloane grafice gata făcute. Scopul este de a atinge obiectivul fundamental – vânzări cât mai repede.
Integrarea Magento cu ERP
Acest lucru vă asigură că utilizați la maximum capacitățile ambelor sisteme și obțineți un efect de sinergie. Ne concentrăm pe crearea unei infrastructuri pentru schimbul de date între ERP și Magento, care va fi rapidă și fiabilă. Pentru aceasta, folosim cunoștințele arhitecților și dezvoltatorilor noștri despre diferite EPR-uri și cunoștințele lor aprofundate despre Magento.
Migrarea unei platforme funcționale de comerț electronic
Ne asigurăm că migrați întregul magazin către o nouă platformă fără nici o pierdere. Avem experiență în migrarea site-urilor mari de pe alte platforme de comerț electronic, inclusiv Magento 1 la 2, unde procesul de vânzare este efectiv 24 de ore pe zi. Noua platformă Adobe Commerce vă va elibera de constrângerile tehnologiei. Veți crea un aspect vizual unic al magazinului și veți reîmprospăta imaginea mărcii.
Magento PWA
Dacă un număr mare dintre clienții dumneavoastra fac achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile și doriți să creșteți conversiile de la aceștia, vă vom construi platforma de comerț electronic ca aplicație web progresivă. Profităm de faptul că Adobe Commerce oferă un front-end separat în PWA Studio, care funcționează perfect cu back-end-ul. Clienții tăi vor beneficia de o experiență de client precum o aplicație mobilă, dar scuntindu-va de costul de a o construi și apoi de a o întreține.
Mentenanță și dezvoltare e-commerce
Asigurăm stabilitatea platformei, operațiuni fără probleme și dezvoltare în conformitate cu planul dumneavoastră de creștere a afacerii online. Am setat SLA-ul așteptat și, în cadrul acestuia, monitorizăm funcționarea profesională a magazinului dumneavoasra. Introducem în mod regulat îmbunătățiri tehnologice și dezvoltăm în mod activ magazinul împreună cu dumneavoastră prin introducerea sau îmbunătățirea funcționalităților așteptate.
Implementarea Akeneo PIM
Un mare plus al Magento este sistemul de management al informațiilor despre produs pe care îl oferă Akeneo PIM. Este benefic pentru companiile care au mai multe canale de vânzare, inclusiv în locații geografice diferite. În calitate de partener oficial în Polonia și Marea Britanie, implementăm PIM pentru cele mai mari branduri din Polonia, de exemplu, e obuwie și CCC.
Fiscalizarea vânzărilor de comerț electronic
Oferim soluții și conectori „out of the box” care susțin fiscalizarea obligatorie a tranzacțiilor de comerț electronic – înregistrarea, documentarea și stocarea comenzilor din magazinul online în formatul impus de Guvern – împreună cu integrarea, configurarea și livrarea imprimantelor fiscale. Sistemul înregistrează atât tranzacțiile de vânzări, cât și retururile și stochează datele într-o bază de date separată.
Știi deja de ce fel de magazin ai nevoie?
Comerțul electronic generează creștere.
Dezvoltarea noastră de comerț electronic pentru Super-Pharm a generat o creștere de 500% a vânzărilor de la an la an și de 20% a clienților fideli care se conectează.
E-commerce sparge tiparele
Pentru ŠKODA, am creat un magazin inovator care a schimbat complet modul în care utilizează leasing-ul și a facilitat obținerea de finanțare pentru auto.
E-commerce construiește omnichannel
Clientii nostri obișnuiti pentru sisteme POS și in-store, ne-a cerut să creăm o nouă platformă de e-commerce care să conecteze clienții ambelor canale de vânzare printr-un program de loialitate și promotii.
E-commerce crearea unei experiențe pentru clienți.
Am finalizat un proiect care, folosind mecanisme omnicanal, oferă o combinație intre preluarea unei comenzi într-un magazin staționar în timp ce faceți cumpărături de zi cu zi și a imbunatatit informațiile despre produs disponibile online.
De ce să ne alegeți pe noi pentru dezvoltarea comerțului electronic?
Pentru noi, comerțul electronic este parte dintr-un întreg. Înțelegem toate procesele și sistemele cu care magazinul tău online trebuie să comunice. Știm cât de important este să avem o integrare de înaltă calitate și o abordare cuprinzătoare a proceselor de vânzări online. O firma specializata in software oferă tehnologia. Noi oferim mult mai mult – consultanță strategică și sprijin pentru parteneri în dezvoltarea continuă a afacerii.
Echipa noastră performantă
Liderii pieței de comerț electronic au recunoscut abilitățile și profunzimea experienței echipei noastre, motiv pentru care ni se solicită adesea ajutor urgent. Mulți dintre clienții noștri obișnuiți vin la noi cu sisteme ineficiente sau disfuncționale de comerț electronic care blochează dezvoltarea canalelor. Introducem pentru ei optimizarea hot fix și oferim suport. Astăzi, acestia beneficiază de platforme de comerț electronic noi, stabile și eficiente pe care le-am implementat pentru ei.
Construim parteneriate și ne împărtășim cunoștințele.
Avem o echipă de e-commerce dedicată implementării proiectelor.
Avem o echipă separată de asistență pentru comerțul electronic.
Experții noștri au experiență și certificari oficiale.
Servim industria de retail de aproape 30 de ani.
Suntem specializați în integrări avansate.
Consultați principalele capacități oferite de Adobe Commerce
Module pre-construite
CMS încorporat
Numeroase adăugiri și șabloane
Gestionarea avansată a catalogului de produse
Opțiunea multistore și gestionarea dintr-un singur panou
Vânzări paralele B2B și B2C
Arhitectură scalabilă
Niveluri de acces diferite
Soluții extinse pentru regulile de promotie
Platformă in mai multe limbi
Diverse metode de plată și livrare
Suport pentru SEO
Gestionarea datelor in bloc
Integrări cu instrumente analitice
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Suntem un partener de servicii solid și extrem de fiabil, cu peste 20 de ani de experiență în sprijinirea comerțului cu amănuntul și a altor industrii. Echipa noastra este formata din 400 de specialisti care ofera servicii complete de suport pentru produse si sisteme IT. Oferim servicii de răspuns rapid 24.7.365.
Oferim instalare, întreținere și servicii pe noile piețe ale UE. Vom forma cea mai potrivită echipă pentru a satisface cerințele dvs. Serviciile noastre de teren sunt implementate cu SLA în timp real.
Service-ul nostru include:
Acces la specialiști cu experiență și calificați 24/7/365
Experienta ca producător de hardware și dezvoltator de software pentru industria de retail
Reacție imediată la fiecare problemă raportată
Furnizarea de instrucțiuni extrem de complexe
Abordare cuprinzătoare a service-ului
Sistem propriu de ticketing și coordonator de contract dedicat
Serviciul nostru în cifre
+50
clienții deserviți
+70k
intervenții la punctele de lucru
330k
notificări emise
52k
locații din Polonia deservite
13
țări
+400
angajați
Structura noastră actuală de servicii are peste 400 de persoane care lucrează în domenii de suport specializat:
Suport nivel 1
Servicii de teren
Managementul serviciilor de asistență
Management de proiect IT
Proiecte de implementare și infrastructură
Suport logistic
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Suntem un partener de servicii solid și extrem de fiabil, cu peste 20 de ani de experiență în sprijinirea comerțului cu amănuntul și a altor industrii. Echipa noastra este formata din 400 de specialisti care ofera servicii complete de suport pentru produse si sisteme IT. Oferim servicii de răspuns rapid 24.7.365.
Prin utilizarea serviciilor noastre, beneficiați de:
Sprijinul specialiștilor noștri IT cu experiență și înaltă calificare, care au implementat o serie de proiecte complexe și solicitante. Ei toti sunt certificati în tehnologia cu care lucrează.
Acces la tehnologie avansată și soluții IT. Suntem un partener al multor furnizori de hardware și software IT de renume, la nivel mondial. Ne antrenăm și ne actualizăm constant cunoștințele cu cele mai noi soluții.
Abordare flexibilă și individuală, pe care serviciile noastre o oferă pentru a fi pe deplin aliniati la profilul și nevoile companiei dvs.
Livrare garantată de servicii de înaltă performanță, cu cea mai mare atenție la securitate, respectarea standardelor legale și protecția datelor.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Implementari E-commerce. Solutii pentru magazine on-line
Oferim solutii e-commerce moderne, , care sustin afacerile in transformarea digitala prin implementarea strategilor omnichannel. Suntem partener oficial Adobe, liderul global prin platforma Magento precum si al Akeneoliderul pentru solutiile PIM.
O platformă SaaS puternică pentru companii care vă ajută să vă lansați marketplace-ul. Este recomandat pentru vânzările B2B și B2C.
OroCRM
CRM modern cu managementul vânzărilor și al clienților într-un singur loc. Ușor de integrat de exemplu, cu Adobe Commerce Magento 2.
Sistemul de management al comenzilor (OMS)
Sprijină dezvoltarea vânzărilor omnichannel. Acesta permite, printre altele, livrarea pe mai multe canale, a produselor.
Design UX/UI
Proiectăm arhitectura IT și pregătim machete UX împreună cu design-urile grafice UI. Organizăm cercetări de specialitate și ateliere de lucru.
Nu există loc de eroare în comerțul electronic. Pariați pe un partener care a confirmat
Peste 5000 de ani de experiență om
Suntem un furnizor de încredere de soluții IT și servicii tehnice pentru branduri de retail de top și cele mai proeminente rețele de magazine. Livrăm proiecte în întreaga Europă.
Implementarea modelului Omnichannel
Experții noștri înțeleg întregul ecosistem de retail. Efectuăm integrări complexe de sistem. Acest lucru necesită un know-how unic, care depășește cu mult domeniul comerțului electronic.
Proiecte unice de comerț electronic
Am dezvoltat una dintre primele implementări europene ale Magento 2 Commerce Cloud integrat cu Adobe Experience Manager pentru Mayborn Group, proprietarul celui mai important brand Tommee Tippee. Am creat primul magazin online de leasing pentru mărcile ŠKODA, Volkswagen și Seat.
Cooperarea cu cei mai mari
Calitatea brandurilor care au încredere în noi confirmă experienta noastră excelentă în dezvoltare și livrare: noua platformă de e-commerce și migrarea de la soluția moștenită la noul magazin finalizat în timp record de 6,5 luni pentru Super-Pharm sau implementarea cu succes a Akeneo PIM în eobuwie.pl și CCC.
Proiecte de comerț electronic de profil înalt
Echipa noastră de comerț electronic este formată din dezvoltatori Adobe Magento, PM-i, Dev-Ops, testeri, arhitecți și analiști certificați. Acestia asigură punerea în aplicare a celor mai importante proiecte și a migrărilor noastre. Ei garantează scalabilitatea, viteza și funcționarea stabilă a platformelor mari de comerț electronic.
Parteneriate strânse cu furnizori de software de top
În calitate de parteneri ai Adobe și Akeneo, avem acces la cunoștințele lor de specialitate și la cele mai recente soluții. Oferim servicii de suport pentru lansare, post-implementare și instruire pentru clienții noștri.
Abordarea customer-first (clientul pe primul loc)
Începem prin a cunoaște nevoile și provocările clienților noștri. Apoi efectuăm analize și abia apoi propunem o soluție de arhitectură. De asemenea, efectuăm un PoC (Proof of Concept), astfel încât să putem testa ipotezele de afaceri împreună cu clientul.
Recunoaștere susținută de premii
Am dezvoltat primul magazin de leasing auto din Polonia, pe Magento, pentru marca ŠKODA. Acest site a primit statueta Effie Awards 2020, la categoria Marketing & Business Solutions, precum și Premiul e-Commerce Polonia, la categoria “Gândește in afara tiparelor” la Premiile Anuale ale Camerei Naționale de Comerț Electronic.
Servicii de comerț electronic adaptate nevoilor afacerii dvs
Strategie și ateliere de lucru
Oferim o abordare strategică a comerțului electronic. Atelierele Discovery sunt de neprețuit pentru companiile care așteaptă o analiză aprofundată și implicarea experților externi. Scopul atelierului este de a propune o cale adaptată proiectului și de a ajuta la înțelegerea întregului domeniu de implementare.
Design UX și UI
Experiența viitorilor clienți este un punct de referință pentru noi atunci când implementăm proiecte. Efectuăm ateliere de lucru și audituri UX pentru a propune cea mai bună experiență posibilă a utilizatorului. Creăm aplicații și software care oferă valoare reală, ușor de navigat și în conformitate cu cele mai bune practici și tendințe.
Suport 24/7
Acest tip de suport este ceea ce majoritatea clienților noștri aleg. Imediat după perioada de go-live și stabilizare, începem să lucrăm intens la susținerea, îmbunătățirea și dezvoltarea magazinelor. Datorită abilităților și cunoștințelor aprofundate ale echipei noastre, putem oferi orice serviciu de comerț electronic, indiferent cât de complex.
Audit și optimizare
Efectuăm analize ale parametrilor tehnici care afectează eficiența și stabilitatea magazinului. După finalizarea acestora, prezentăm concluziile și recomandările și apoi ajutăm la punerea lor în aplicare. Suntem specializați în optimizarea Core Web Vitals, care este esențială pentru poziționarea magazinelor în motorul de căutare Google.
Comerțul electronic ca o șansă de a vă dezvolta afacerea.
Piața comerțului electronic se dezvoltă foarte dinamic. Peste80% dintre polonezi fac deja cumpărături online. . Oamenii care anterior obișnuiau să cumpere doar în magazine staționare fac acum cumpărături online. Comerțul electronic oferă oportunități semnificative pentru B2B și producători. Comerțul electronic sprijină scalabilitatea întreprinderilor, în special pentru întreprinderile mici care nu au folosit anterior comerțul internațional.
B2C e-commerce este acum o necesitate pentru cele mai multe branduri. lienții se așteaptă la comoditatea,cumpărăturilor online. Ei iau această formă de cumpărături de la sine. Companiile care nu țin pasul cu această schimbare riscă să rămână în urmă. Pe de altă parte, intrarea în comerțul electronic este o oportunitate de acoperire globală de creștere a veniturilor și de creștere mai rapidă datorită unei înțelegeri mai detaliate a cerințelor clienților. Experiența noastră în implementarea magazinelor online pe Magento arată că este esențial să alegem o platformă confirmata. În perioada de creștere a traficului în magazin, trebuie asigurată continuitatea procesării comenzilor.
Pentru a rămâne competitive în lumea actuală a comerțului electronic , companiile se concentrează pe experiența clienților. În afară de un proces eficient de cumpărături, asigurarea alegerii metodelor de livrare și plată este vitală. Soluții precum PIM permit gestionarea consecventă a informațiilor despre produs sau a platformelor actuale de căutare și descoperire . Cheia este de a crea magazine integrate cu alte puncte de vânzare și contactul clienților cu brand-ul pentru a crea o experienta de cumpărături complet centrată pe client, omnichannel. O experiență pozitivă și consecventă a clienților se realizează numai atunci când sunt luate în considerare toate canalele offline și online. Ecosistemul nostru de retail sprijină în mod semnificativ clienții in aceasta directie – oferind soluții integrate și confirmate.
Vânzările pe internet sunt din ce în ce mai importante pentru companiile B2B. Potrivit cercetărilor, acesteaa privesc din ce în ce mai favorabil tranzacțiile de comerț electronic și o strategie internațională, omnichannel. Cheia succesului este alegerea platformei potrivite. Adobe Commerce Magento este o platformă ideală, care are multe caracteristici avansate pentru companiile B2B. Organizațiile care au lansat deja un comerț electronic stabil caută acum soluții de gestionare a informațiilor despre produse. Aceste sisteme permit experiențe excelente de produs (PXM), în special în contextul deschiderii de noi piețe sau al lansării de noi magazine online. Akeneo PIM, pe care o implementăm împreună cu clienții noștri de mai mulți ani, este o soluție esențială pentru a oferi o experiență de brand precisă, consecventă și fiabilă.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.
Implementari E-commerce. Solutii pentru magazine on-line
Oferim solutii e-commerce moderne, , care sustin afacerile in transformarea digitala prin implementarea strategilor omnichannel. Suntem partener oficial Adobe, liderul global prin platforma Magento precum si al Akeneoliderul pentru solutiile PIM.
O platformă SaaS puternică pentru companii care vă ajută să vă lansați marketplace-ul. Este recomandat pentru vânzările B2B și B2C.
OroCRM
CRM modern cu managementul vânzărilor și al clienților într-un singur loc. Ușor de integrat de exemplu, cu Adobe Commerce Magento 2.
Sistemul de management al comenzilor (OMS)
Sprijină dezvoltarea vânzărilor omnichannel. Acesta permite, printre altele, livrarea pe mai multe canale, a produselor.
Design UX/UI
Proiectăm arhitectura IT și pregătim machete UX împreună cu design-urile grafice UI. Organizăm cercetări de specialitate și ateliere de lucru.
Nu există loc de eroare în comerțul electronic. Pariați pe un partener care a confirmat
Peste 5000 de ani de experiență om
Suntem un furnizor de încredere de soluții IT și servicii tehnice pentru branduri de retail de top și cele mai proeminente rețele de magazine. Livrăm proiecte în întreaga Europă.
Implementarea modelului Omnichannel
Experții noștri înțeleg întregul ecosistem de retail. Efectuăm integrări complexe de sistem. Acest lucru necesită un know-how unic, care depășește cu mult domeniul comerțului electronic.
Proiecte unice de comerț electronic
Am dezvoltat una dintre primele implementări europene ale Magento 2 Commerce Cloud integrat cu Adobe Experience Manager pentru Mayborn Group, proprietarul celui mai important brand Tommee Tippee. Am creat primul magazin online de leasing pentru mărcile ŠKODA, Volkswagen și Seat.
Cooperarea cu cei mai mari
Calitatea brandurilor care au încredere în noi confirmă experienta noastră excelentă în dezvoltare și livrare: noua platformă de e-commerce și migrarea de la soluția moștenită la noul magazin finalizat în timp record de 6,5 luni pentru Super-Pharm sau implementarea cu succes a Akeneo PIM în eobuwie.pl și CCC.
Proiecte de comerț electronic de profil înalt
Echipa noastră de comerț electronic este formată din dezvoltatori Adobe Magento, PM-i, Dev-Ops, testeri, arhitecți și analiști certificați. Acestia asigură punerea în aplicare a celor mai importante proiecte și a migrărilor noastre. Ei garantează scalabilitatea, viteza și funcționarea stabilă a platformelor mari de comerț electronic.
Parteneriate strânse cu furnizori de software de top
În calitate de parteneri ai Adobe și Akeneo, avem acces la cunoștințele lor de specialitate și la cele mai recente soluții. Oferim servicii de suport pentru lansare, post-implementare și instruire pentru clienții noștri.
Abordarea customer-first (clientul pe primul loc)
Începem prin a cunoaște nevoile și provocările clienților noștri. Apoi efectuăm analize și abia apoi propunem o soluție de arhitectură. De asemenea, efectuăm un PoC (Proof of Concept), astfel încât să putem testa ipotezele de afaceri împreună cu clientul.
Recunoaștere susținută de premii
Am dezvoltat primul magazin de leasing auto din Polonia, pe Magento, pentru marca ŠKODA. Acest site a primit statueta Effie Awards 2020, la categoria Marketing & Business Solutions, precum și Premiul e-Commerce Polonia, la categoria "Gândește in afara tiparelor" la Premiile Anuale ale Camerei Naționale de Comerț Electronic.
Servicii de comerț electronic adaptate nevoilor afacerii dvs
Strategie și ateliere de lucru
Oferim o abordare strategică a comerțului electronic. Atelierele Discovery sunt de neprețuit pentru companiile care așteaptă o analiză aprofundată și implicarea experților externi. Scopul atelierului este de a propune o cale adaptată proiectului și de a ajuta la înțelegerea întregului domeniu de implementare.
Design UX și UI
Experiența viitorilor clienți este un punct de referință pentru noi atunci când implementăm proiecte. Efectuăm ateliere de lucru și audituri UX pentru a propune cea mai bună experiență posibilă a utilizatorului. Creăm aplicații și software care oferă valoare reală, ușor de navigat și în conformitate cu cele mai bune practici și tendințe.
Suport 24/7
Acest tip de suport este ceea ce majoritatea clienților noștri aleg. Imediat după perioada de go-live și stabilizare, începem să lucrăm intens la susținerea, îmbunătățirea și dezvoltarea magazinelor. Datorită abilităților și cunoștințelor aprofundate ale echipei noastre, putem oferi orice serviciu de comerț electronic, indiferent cât de complex.
Audit și optimizare
Efectuăm analize ale parametrilor tehnici care afectează eficiența și stabilitatea magazinului. După finalizarea acestora, prezentăm concluziile și recomandările și apoi ajutăm la punerea lor în aplicare. Suntem specializați în optimizarea Core Web Vitals, care este esențială pentru poziționarea magazinelor în motorul de căutare Google.
Comerțul electronic ca o șansă de a vă dezvolta afacerea.
Piața comerțului electronic se dezvoltă foarte dinamic. Peste80% dintre polonezi fac deja cumpărături online. . Oamenii care anterior obișnuiau să cumpere doar în magazine staționare fac acum cumpărături online. Comerțul electronic oferă oportunități semnificative pentru B2B și producători. Comerțul electronic sprijină scalabilitatea întreprinderilor, în special pentru întreprinderile mici care nu au folosit anterior comerțul internațional.
B2C e-commerce este acum o necesitate pentru cele mai multe branduri. lienții se așteaptă la comoditatea,cumpărăturilor online. Ei iau această formă de cumpărături de la sine. Companiile care nu țin pasul cu această schimbare riscă să rămână în urmă. Pe de altă parte, intrarea în comerțul electronic este o oportunitate de acoperire globală de creștere a veniturilor și de creștere mai rapidă datorită unei înțelegeri mai detaliate a cerințelor clienților. Experiența noastră în implementarea magazinelor online pe Magento arată că este esențial să alegem o platformă confirmata. În perioada de creștere a traficului în magazin, trebuie asigurată continuitatea procesării comenzilor.
Pentru a rămâne competitive în lumea actuală a comerțului electronic , companiile se concentrează pe experiența clienților. În afară de un proces eficient de cumpărături, asigurarea alegerii metodelor de livrare și plată este vitală. Soluții precum PIM permit gestionarea consecventă a informațiilor despre produs sau a platformelor actuale de căutare și descoperire . Cheia este de a crea magazine integrate cu alte puncte de vânzare și contactul clienților cu brand-ul pentru a crea o experienta de cumpărături complet centrată pe client, omnichannel. O experiență pozitivă și consecventă a clienților se realizează numai atunci când sunt luate în considerare toate canalele offline și online. Ecosistemul nostru de retail sprijină în mod semnificativ clienții in aceasta directie – oferind soluții integrate și confirmate.
Vânzările pe internet sunt din ce în ce mai importante pentru companiile B2B. Potrivit cercetărilor, acesteaa privesc din ce în ce mai favorabil tranzacțiile de comerț electronic și o strategie internațională, omnichannel. Cheia succesului este alegerea platformei potrivite. Adobe Commerce Magento este o platformă ideală, care are multe caracteristici avansate pentru companiile B2B. Organizațiile care au lansat deja un comerț electronic stabil caută acum soluții de gestionare a informațiilor despre produse. Aceste sisteme permit experiențe excelente de produs (PXM), în special în contextul deschiderii de noi piețe sau al lansării de noi magazine online. Akeneo PIM, pe care o implementăm împreună cu clienții noștri de mai mulți ani, este o soluție esențială pentru a oferi o experiență de brand precisă, consecventă și fiabilă.
Ce spun clientii despre noi:
Schimbarea magazinului online Bricoman a fost dictată, printre altele, de necesitatea implementării de noi soluții tehnologice. Dorim întotdeauna să urmăm cele mai recente tendințe și să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături din ce în ce mai bună. Dar noul site web înseamnă nu numai funcționalități noi, ci și un design grafic modern, revigorat, datorită căruia putem prezenta gama de produse Bricoman și mai bine.
În contextul dezvoltării uriașe a canalului digital, am dorit să avem mai multă grijă de siguranța acestei afaceri din punct de vedere fiscal. Colaborarea cu Exorigo-Upos a fost încurajată de opiniile despre companie, inclusiv de abordarea profesională a subiectului, de care ne-am convins încă de la începutul cooperării. Sistemul și procesele implementate de Exorigo sunt de înaltă calitate și ne permit să avem o imagine de ansamblu actualizată, a datelor.
Eliza Dąbrowska
Omnichannel Financial Controller
Decathlon
În eobuwie.pl S.A. ne-am dorit să creăm un sistem centralizat și eficient de gestionare a informațiilor despre produse pentru diverse canale de e-commerce. Am decis să folosim Akeneo PIM, Enterprise Edition și am ales Exorigo-Upos S.A. ca furnizor și partener de integrare.
Decizia noastră a fost influențată în principal de implementarea eficientă a conceptului (POC) complex, experiența lor în implementarea de magazine de top, de înaltă performanță pe platforma Magento și integrarea PIM cu sistemele de comerț electronic.
Maksymilian Musiał
Product Owner
eobuwie.pl
Am dorit să unificăm informațiile despre produse și să le gestionăm eficient în cadrul Grupului CCC. Pe de o parte, există volume mari de date care trebuie organizate, iar pe de altă parte, există clienți care se așteaptă la o comunicare clară și precisă cu privire la oferta noastră cuprinzătoare. Prin urmare, am ales Exorigo-Upos ca partener de implementare pentru Akeneo PIM, cu multe soluții inovatoare pentru e-commerce în portofoliul său.
În 2020 am înregistrat o creștere de 500% față de anul precedent. Noul site web este una dintre bazele cheie ale dezvoltării viitoare a Super-Pharm. Aveam nevoie de o platformă tehnologică pentru a implementa noi servicii și soluții pentru clienții noștri în siguranță, într-un mod stabil.
Remigiusz Chrzanowski
Director digital și membru al consiliului de administrație
Planul ambițios de a implementa un nou magazin a coincis cu pandemia de COVID-19, ceea ce a însemnat că, pe lângă crearea unei soluții complet noi și unice, Exorigo-Upos a trebuit să sprijine platforma de comerț electronic existentă, care a trebuit să răspundă cererii semnificativ crescute și să se adapteze la piața în schimbare rapidă.
Un element esențial al implementării unui serviciu atât de vast este încrederea reciprocă și dedicarea și nivelul ridicat de calificare al contractantului.
Olgierd Oszmiański
Director IT și membru al Consiliului de Administrație
Super-Pharm
Aveți nevoie de un furnizor de servicii IT, de încredere?
Atunci, vă aflați în locul potrivit. Am fi bucuroși să vă vorbim despre următorul proiect.